Stopiątka z rabatem

Wkrótce ruszy dwudziesta Pizzeria Stopiątka. Do końca września nowi franczyzobiorcy mogą zaoszczędzić 5 tys. zł.
Najnowsze lokale z szyldem Stopiątki powstają w dużych miastach. Na początku wakacji otwarto pizzerię we Wrocławiu, wkrótce później w Stargardzie Szczecińskim, pod koniec sierpnia rusza kolejny – trzeci już – lokal w Łodzi. Pod koniec wakacji planowane jest otwarcie w Szczecinie.
- Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z lokowania restauracji w mniejszych miastach, do 20 tys. mieszkańców, gdzie już wcześniej otwieraliśmy pizzerie – podkreśla Marta Kołakowska, kierownik do spraw rozwoju sieci. - W tej chwili szczególny nacisk kładziemy na rozwój sieci na Śląsku i Dolnym Śląsku, gdzie jeszcze nie ma naszych lokali.
Promocja dla partnerów...
Stopiątka przyciąga klientów wystrojem i klimatem przypominającym czasy PRL-u. Franczyzobiorcy mogą otworzyć dwa rodzaje pizzerii: tradycyjną restaurację lub Stopiątkę Express, która jest nastawiona na szybką obsługę i jedzenie na wynos. Licencjodawca nie ukrywa jednak, że teraz zależy mu na rozbudowie sieci pełnoformatowych pizzerii, z dużą salą konsumpcyjną i ogródkiem. Optymalny lokal powinien mieć powierzchnię 100 – 150 m2. Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalizacji i analizuje propozycje pod kątem opłacalności prowadzenia tego rodzaju biznesu. Więcej o tym oraz o aranżacji lokalu na pizzerie można przeczytać w artykule Pizza w stylu PRL na portalu Lokalnabiznes.pl.
Kwota inwestycji wynosi około 100 tys. zł. Mieści się w niej remont (jego koszt zależy oczywiście od stanu lokalu), aranżacja, wyposażenie pizzerii, także w sprzęt kuchenny. Opłata wstępna wynosi 5 tys. zł netto, ale franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na podpisanie umowy ze Stopiątką do końca września, są z niej zwolnieni. Miesięcznie partner płaci licencjodawcy 1 tys. zł netto opłaty franczyzowej. Lokale zatowarowują się u tego samego dystrybutora, część produktów np. oranżady, to wyroby własnej firmowej marki.
… i klientów
Franczyzodawca zapewnia szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem, obsługi klienta i przygotowywania dań z menu.
- Szkolenia mogą się odbywać przez cały okres współpracy, jeśli jest taka potrzeba. Są bezpłatne – zapewnia Marta Kołakowska. - Nasi partnerzy mogą też liczyć na wsparcie marketingowe. Jako centrala organizujemy skierowane do klientów ogólnopolskie akcje promocyjne, obejmujące wszystkie lokale. Ich koszty nie obciążają franczyzobiorców. Najnowsza akcja rozpoczyna się w połowie sierpnia. Główną nagrodą, jaką mogą wygrać goście pizzerii, jest rodzinny wyjazd na Wyspy Kanaryjskie.
Według zapewnień franczyzodawcy, lokal może zacząć zarabiać na siebie już po pierwszym miesiącu działalności. Szacunkowy okres zwrotu inwestycji wynosi około roku.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...