Franczyza z bonusem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pizza Dominium postanowiła przyciągnąć nowych franczyzobiorców dość niecodzienną promocją. Przedsiębiorcy, którzy do końca roku zdecydują się zainwestować w restaurację tej marki, otrzymają prezent w postaci skutera. Ma on być nawiązaniem do przyjętej przez markę strategii przybliżania klientom klimatu i atmosfery Włoch.
– Chcemy charakterem naszych odnowionych lokali i zmienionego menu przybliżyć naszym gościom klimat prawdziwie włoskiego casa (domu – przyp. red.) – mówi Tomasz Plebaniak, prezes Dominium.

W ostatnich latach w sieci nastąpiła zmiana wystroju wszystkich restauracji, opracowano też jednolitą komunikację marketingową. Pizza Dominium postanowiła rozwijać sieć za pomocą franczyzy. W tym roku firma zamierza uruchomić kilka restauracji w ten sposób. W centrum zainteresowania sieci znajdują się zarówno lokalizacje w centrach handlowych, jak i innych atrakcyjnych miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych.
– Docelowo chcemy zaistnieć we wszystkich większych miastach Polski, również poprzez uruchamianie restauracji w systemie franczyzowym. Współpracując z nami franczyzobiorca otrzymuje bezpieczną koncepcję prowadzenia przedsiębiorstwa, korzysta ze sprawdzonych standardów i wieloletniego doświadczenia mówi Tomasz Czaja, dyrektor działu rozwoju Dominium.

Dominium nie jest jednak pierwszą marką, która postanowiła obdarować biorców licencji jednośladem. Podobną promocją proponował wcześniej jej branżowy konkurent – firma Wojtex, franczyzodawca Biesiadowa i Crazy Piramid Pizzy i kilku innych marek gastronomicznych.

W ramach sieci Pizza Dominium działa ponad 70 lokali w całej Polsce.

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €