Łatwiej o sklep

Komfort wprowadza nowy model współpracy z franczyzobiorcami.
Sklepy franczyzowe Komfortu są otwierane w miastach, liczących od 20 do 100 tysięcy mieszkańców. Właśnie w takich lokalizacjach na terenie całej Polski Komfort szuka partnerów biznesowych – osób dysponujących lokalem o powierzchni co najmniej 250 m2. Ważnym atutem potencjalnego franczyzobiorcy będzie doświadczenie w prowadzeniu firmy handlowej oraz znajmość branży wykończeniowej. Wymagany kapitał na inwestycję początkową to około 50 tys. zł.
– Oczywiście, otwarcie sklepu wraz z zatowarowaniem to znacznie większy wydatek. Brakującą kwotę zainwestuje Komfort. Franczyzobiorca otrzyma od nas projekt aranżacji lokalu oraz wyposażenie sklepu w meble ekspozycyjne, system kasowy oraz towar handlowy. Utrzymując niską inwestycję na start chcemy pozyskać ambitnych partnerów z umiejętnościami w sprzedaży i dobrej obsłudze klientów – mówi Michał Stemplewski, odpowiedzialny za rozwój franczyzy w spółce Sklepy Komfort.
Wystrój sklepów Komfort staje się bardziej nowoczesny. Nowe sklepy utrzymane są w jednolitej kolorystyce, z przewagą bieli.
– Umieściliśmy w nich mobilne meble o konstrukcji modułowej, a także ekrany multimedialne, na kórych wyświetlamy aktualne oferty, informacje o promocjach a także dajemy dostęp do produktów dostępnych w innych sklepach i na magazynie Komfort w ramach nowoczesnej internetowej platformy sprzedażowej. W każdej strefie ekspozycyjnej znajdują się również stanowiska edukacyjne, za pomocą których klienci mogą porównać cechy i właściwości produktów. Zadbaliśmy także o komfort dokonywania zakupów w naszych sklepach. Wykorzystując ekrany multimedialne klienci będą mieli możliwość zapisania interesujących produktów poprzez funkcję koszyka i dokończenia transakcji w swoich domach – stwierdza Michał Stemplewski.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej