Zarabiać przez telefon

SQN pomaga partnerom otworzyć własne call center. Na inwestycję potrzeba min. 60 tys. zł.
Firma SQN jest autoryzowanym partnerem sieci Orange, sprzedającym pełny pakiet jej usług. Ma własne call center, a równolegle rozbudowuje w całym kraju sieć subagencyjną.
– W tej chwili mamy siedem jednostek partnerskich, współpracujących z nami w systemie agencyjnym – informuje Krzysztof Blachlinski, właściciel SQN. – Poszukujemy kolejnych partnerów, którzy chcieliby poszerzyć swoją ofertę telesprzedaży i zwiększyć w ten sposób swoje przychody.
Partner z bazą
Do współpracy z SQN mogą przystąpić istniejące już call center, mające doświadczenie na różnych rynkach. Do pracy przy sprzedaży usług Orange trzeba zapewnić minimum 12-osobowy zespół konsultantów. Co ważne, muszą oni wychodzić z ofertą do klientów zupełnie nowych, jeszcze nie korzystających z usług tej sieci.
Firma jednak nie ogranicza się do współpracy z istniejącymi call center, oferuje też pomoc osobom, które chciałyby utworzyć taki punkt od zera.
– Być może ktoś ma doświadczenie w sprzedaży energii czy usług telekomunikacyjnych, ale nie dysponuje własnym call center. W tej sytuacji możemy udzielić wsparcia, podzielić się know-how, doświadczeniem inwestycyjnym – zapowiada Krzysztof Blachliński.
Jego zdaniem na otwarcie małego, 12-stanowiskowego call center należy przeznaczyć kwotę min. 60 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć koszty wynagrodzeń dla pracowników w ciągu pierwszego okresu działalności, zanim spłyną pieniądze z prowizji.
Wszystkie placówki, współpracujące z SQN muszą spełniać wymogi dotyczące ochrony danych osobowych, dysponować aplikacją umożliwiającą nagrywanie przeprowadzanych z klientami rozmów. Pakiet sprzedawanych przez SQN usług obejmuje ofertę dla klientów biznesowych i indywidualnych, z zakresu telefonii komórkowej, stacjonarnej, internetu, internetu mobilnego i LTE, telewizji, a także Orange Energia.
– W tej chwili szczególny nacisk kładziemy na sprzedaż dwóch produktów – internetu LTE oraz Orange Energia – podkreśla Krzysztof Blachlinski.
SQN nie pobiera żadnych opłat licencyjnych. Partnerzy zarabiają na prowizjach od sprzedaży.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej