Pracowite wakacje Quiosque

Odzieżowy franczyzodawca otworzył w sierpniu dwa nowe sklepy. Zapowiada intensywną końcówkę roku.
Jasło i Otwock – w tych miastach pojawiły się w sierpniu salony odzieżowe pod szyldem Quiosque. Oba należą do franczyzobiorców. Dzięki tym otwarciom sieć powiększyła się do 114 sklepów. Sklep w Jaśle został zaaranżowany według najnowszego konceptu marki Quiosque, w którym dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających go klientkach. Mieści się w Galerii Jasło.
– To największe centrum handlowe w tym mieście. Widzimy w nim duży potencjał – mówi Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Drugi z nowy sklepów mieści się w typowej „ulicznej” lokalizacji. Otwarty został przy ul. Karczewskiej w Otwocku w lokalu o powierzchni 160 m2. Wprowadzono w nim liczne udogodnienia dla klientek, jak np. większe przebieralnie, w tym jedną dedykowaną dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.
– Otwock, jako podwarszawskie miasto, to miejsce o wysokim potencjale handlowym, dające nam dużo możliwości. Otwarcie salonu w tym miejscu wpisuje się w naszą strategię, która zakłada, że jesteśmy łatwo dostępni, blisko klientek. Posiadamy salony nie tylko w dużych aglomeracjach, jak chociażby Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań, Wrocław, ale także w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Podsiadła.
W sierpniu firma PBH, właściciel Quiosque, podpisała też umowę najmu lokalu w centrum handlowym Gemini Park Bielsko-Biała. Po uruchomieniu salon sieci konkurować będzie z takimi markami, jak m.in. Monnari, Mohito, H&M, Reserved czy Greenpoint.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. Aby zostać franczyzobiorcą sieci należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 powierzchni. Oprócz kosztów związanych z przygotowaniem lokalu, franczyzobiorcy powinni w biznesplanie uwzględnić także opłatę wstępną za projekt architektoniczny, pomoc w otwarciu oraz marketing w wysokości 19,5 tys. zł. netto. Muszą też wnieść na rzecz franczyzodawcy zabezpieczenie w postaci weksla in blanco oraz kaucji zwrotnej lub gwarancji bankowej w kwocie 40 tys. zł. Jak podaje franczyzodawca, inwestycja w biznes pod szyldem Quiosque powinna zwrócić się w trzy lata.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej