Telefony z wyspy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Teletorium ma w tej chwili ponad 200 punktów sprzedaży w całej Polsce. Wszystkie należą do franczyzobiorców. 95 procent stoisk działa w centrach handlowych.
Obecnie poszukujemy franczyzobiorców głównie w północnej oraz północno-wschodniej Polsce. W obszarze naszego zainteresowania są m.in. Olsztyn, Białystok, Suwałki. Bierzemy pod uwagę i mniejsze, i średnie miasta, wszystko zależy od jakości obiektu handlowego i relacji kosztów do potencjału lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium. W czwartym kwartale tego roku chcemy otworzyć jeszcze 8 do 10 kolejnych stoisk. Dzięki temu 2015 rok moglibyśmy zamknąć liczbą blisko 40 nowych punktów.

Nasycić rynek

Optymalna powierzchnia, potrzebna na wyspę w galerii handlowej, to od sześciu do dziesięciu metrów kwadratowych. Całe stoisko, w pełni wyposażone w konieczne meble, dostarcza franczyzodawca, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z centrum handlowym dokładnej wielkości i kształtu. Na inwestycję franczyzobiorca powinien mieć przygotowane około 35-40 tys. zł. W tym wliczony jest już koszt zatowarowania.
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a opłaty miesięczne są negocjowane indywidualne i zależą m.in. od lokalizacji stoiska – mówi Piotr Andrzejewski.

Franczyzodawca oczekuje od franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomości branży GSM. W zamian Teletorium zapewnia partnerom dostęp do asortymentu w atrakcyjnych cenach, udziela wsparcia w zakresie właściwego zatowarowania i marketingu, a opiekun z działu handlowego pomaga w prowadzeniu biznesu.
Czas zwrotu inwestycji zależy od lokalizacji, liczby zatrudnionych osób, tego, czy właściciel stoiska sam też zajmuje się sprzedażą. Szacunkowo zajmuje to około pół roku.
Widoczne jest już mocne nasycenie rynku, zarówno w kontekście liczby punktów sprzedaży, jak i wielości oferty akcesoriów – nie ukrywa Piotr Andrzejewski. – Ale z drugiej strony rynek odbiorców jest ogromny. Prawie każdy ma telefon komórkowy, a granica wieku, kiedy dostaje się pierwszy telefon systematycznie się obniża. Stąd wniosek, że mimo odczuwalnego nasycenia, nadal jest o co walczyć.

Teletorium jest częścią grupy kapitałowej TelForceOne S.A., notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €