Nie zwalniają tempa

Sieć DDD Dobre Dla Domu otworzyła dwa kolejne salony.
Pierwszy z nich został uruchomiony przez nowego franczyzobiorcę w Kole. Drugi z nowych sklepów powstał w Kwidzynie, w sąsiedztwie sklepów z branż pokrewnych.
DDD Dobre Dla Domu to specjalistyczna sieć oferująca podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie firma posiada 48 lokalizacji w całym kraju i planuje kolejne otwarcia już w najbliższych miesiącach.
Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z DDD Dobre Dla Domu mają do wyboru dwa formaty salonów. Dla sklepów otwieranych w dużych miastach kwota inwestycji to około 100 tys. zł netto. Format dla mniejszych miast to wydatek ok. 60 tys. zł netto. Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem aranżacji ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Ale klienci obu formatów mają dostęp do tej samej oferty.
Według przeprowadzonej przez centralę symulacji dla sklepu o powierzchni ok. 300 m2, największą część inwestycji pochłania zakup towaru (40-50 tys. zł). Opłata wstępna to wydatek 1 tys. zł. Koszt podstawowej adaptacji lokalu oszacowano na 5 tys. zł, wynajem lokalu – 6 tys. zł. Franczyzobiorca pokrywa również koszty zakupu wózka paletowego, sprzętu IT, telefonu z faksem, drukarek (komputerowej i fiskalnej) – w sumie blisko 10 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej