Uczą i zarabiają
Jeśli franczyzobiorca Teddy Eddie utworzy trzy grupy liczące po 10 kursantów, to inwestycja w biznes zwróci mu się już po upływie niespełna trzech miesięcy – zapewnia franczyzodawca marki.
Teddy Eddie to metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2-7 lat, której głównym założeniem jest łączenie nauki z doskonałą zabawą. Motywem przewodnim kursów jest psotny Miś Eddie.
– Dzięki metodzie Teddy Eddie dziecko poznaje pierwsze dwa tysiące słów i jest gotowe na kolejny, bardziej zaawansowany etap nauki. Obserwacje naszych metodyków i franczyzobiorców pokazują, że swobodna rozmowa jest możliwa szybciej niż w przypadku stosowania innych metod. Rodzic bardzo szybko widzi efekty nauczania, które rozciągają się poza znajomość słówek – wiele zdań i kontekstów sprawia, że dziecko uczy się myśleć w obcym języku, co poprawia jego zdolności kojarzenia, a zarazem sprawia, że język angielski nie będzie już językiem „obcym” – mówi Aleksandra Komada, dyrektor metodyczna Teddy Eddie.
Teddy Eddie liczy obecnie 60 szkół, z czego osiem prowadzonych jest przez centralę. Osoby zainteresowane współpracą z siecią powinny mieć skończone studia magisterskie na kierunku filologia angielska oraz doświadczenie w pracy z dziećmi lub zatrudnić osobę speniającą te kryteria. Zostanie ona tzw. opiekunem programu i będzie miała pełne wsparcie metodyczne przez cały czas trwania umowy, łącznie z obserwacją i omawianiem lekcji. Nakłady to około 1-2 tys. zł kosztów obowiązkowych szkoleń na start, do tego koszty remontu lokalu (jeśli jest taka potrzeba). Opłata franczyzowa jest rozbita na miesięczne raty (190 zł przez dwa lata). W trakckie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany zakupić zestaw materiałów dla każdego kursanta (cena 175 zł na rok).
– Jeśli franczyzobiorca utworzy grupę 10-osobową, to zwrot z inwestycji nastąpi w ciągu siedmiu miesięcy. Jeśli będą trzy grupy, to poniesione nakłady finansowe odzyska już po 2,5 miesiącach – zapewnia Aleksandra Komada.
Franczyzodawca oferuje partnerom rozpoczynającym działalność związaną z kursami języka obcego dla dzieci pakiet start-up. W ramach niego franczyzobiorca będzie miał zapewnioną gwarancję wyłączności na trzy lata bez względu na to, ile kursów sprzeda. Poza tym otrzyma m.in.: wzór umowy z klientem, cennik kursów, arkusz rozmowy rekrutacyjnej oraz gotowe scenariusze lokalnych kampanii reklamowych. Jeśli franczyzobiorca rozwinie mini sieć i będzie prowadził 80 kursów dla przedszkolaków, wówczas otrzyma status premium partnera. Przywileje z tym związane to chociażby 50 proc. rabat na licencję na kolejny obszar wyłączności oraz zniżki na produkty pokrewne (np. na program Rockets przeznaczony dla dzieci w wieku 7-10 lat lub Teddy Eddie mini dla klubów malucha), a także gratis szkolenie jednego lektora rocznie.
Magdalena Szuber od trzech lat prowadzi szkołę języka angielskiego w Trzebnicy. Do tej pory uczyła – swoją autorską metodą nauczania – tylko dzieci w wieku 7-12 lat.
– Postanowiłam poszerzyć ofertę szkoły również o kursy dla młodszych dzieci. Brakowało mi jednak metodologii nauczania przedszkolaków, dlatego zwróciłam się w kierunku franczyzy. Analizowałam kilka ofert współpracy od szkół językowych. Zdecydowałam się na Teddy Eddie, bo przekonała mnie ich metoda nauczania oraz fakt, że otrzymałam od franczyzodawcy wszelkie materiały potrzebne do prowadzenia zajęć – mówi franczyzobiorczyni Teddy Eddie.
Chętnych do nauki metodą Teddy Eddie było na tyle dużo, że franczyzobiorczyni postanowiła otworzyć kolejną szkołę – tym razem w pobliskich Obornikach.
– Na tę chwilę w moich szkołach na kursy Teddy Eddie uczęszcza prawie 60 małych uczniów. A przecież dopiero co wystartowaliśmy z ofertą. Spodziewam się, że w przyszłym roku chętnych będzie jeszcze więcej – stwierdza Magdalena Szuber.
ZOBACZ W KATALOGU
Abakus Europe arytmetyka mentalna
AMAkids Polska
Brazilian Soccer Schools
Dzikie Pląsy
EarlyMath
Early Stage
Edu3Dkacja
Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Galileusz
Giganci Programowania
IQ UP!
KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci
Lala English
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
MałyInżynier.pl
Maple Bear
MathRiders Polska
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Restart - warsztaty malarskie
SmartyKids
Socatots
Speaky Frog
Stemchik
Szkoła Pamięci SPW
Verbatoria
Young Engineers
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...