Sałatka pokrojona na nowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tej chwili sieć barów gastronomicznych z sałatkami na bazie zielonej sałaty liczy sobie 26 lokalizacji, w tym 18 własnych. Pod marką działa czterech franczyzobiorców, których czekają zmiany zaproponowane przez nowego większościowego udziałowca.
– Zmiany obejmą trzy obszary – mówi Anna Krajewska. – Po pierwsze menu – w Salad Story pojawią się ciepłe potrawy sycące, będzie też więcej składników sałatek i gotowe diety. Po drugie nastąpi wizualne odświeżenie marki  unowocześnimy trochę lokale. I co najważniejsze – odblokujemy rozwój franczyzowy. Do końca I kwartału będzie gotowa nowa oferta franczyzowa dla wszystkich – nowych i starych franczyzobiorców.

Strategia otwarć na 2016 rok jest właśnie przygotowywana.

Jak wynika z "Raportu o franczyzie w Polsce 2015" firmy PROFIT system, w kraju na licencji działa ponad 2,6 tys. lokali gastronomicznych. Przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w branży gastronomicznej mogą wybierać spośród 168 ofert franczyzowych.

 

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €