Sałatka pokrojona na nowo

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tej chwili sieć barów gastronomicznych z sałatkami na bazie zielonej sałaty liczy sobie 26 lokalizacji, w tym 18 własnych. Pod marką działa czterech franczyzobiorców, których czekają zmiany zaproponowane przez nowego większościowego udziałowca.
– Zmiany obejmą trzy obszary – mówi Anna Krajewska. – Po pierwsze menu – w Salad Story pojawią się ciepłe potrawy sycące, będzie też więcej składników sałatek i gotowe diety. Po drugie nastąpi wizualne odświeżenie marki  unowocześnimy trochę lokale. I co najważniejsze – odblokujemy rozwój franczyzowy. Do końca I kwartału będzie gotowa nowa oferta franczyzowa dla wszystkich – nowych i starych franczyzobiorców.

Strategia otwarć na 2016 rok jest właśnie przygotowywana.

Jak wynika z "Raportu o franczyzie w Polsce 2015" firmy PROFIT system, w kraju na licencji działa ponad 2,6 tys. lokali gastronomicznych. Przedsiębiorcy zainteresowani inwestycją w branży gastronomicznej mogą wybierać spośród 168 ofert franczyzowych.

 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Arkadiusz Słodkowski
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €