Spar zaczyna trzecią setkę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dla sieci marketów Spar 2015 był rokiem obfitującym w otwarcia. Koncept liczy obecnie 208 sklepów, a ostatnie otwarcie miało miejsce pod koniec października w podkieleckiej Bilczy. Placówka Spar w Bilczy mieści się w nowo powstałym minicentrum handlowym należącym do franczyzobiorców Spar. Oprócz sklepu Spar w obiekcie zostaną wkrótce uruchomione: sklep przemysłowo-chemiczny, salon fryzjerski, kwiaciarnia, sklepy odzieżowe oraz restauracja i pizzeria.
– Franczyzobiorcy Spar są również właścicielami mniejszego sklepu własnego o nazwie „Słoneczny”, który cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców gminy Bilcza, stąd też pomysł, aby nowe centrum handlowe opatrzyć tą samą nazwą, która wywołuje pozytywne skojarzenia u lokalnych konsumentów – mówi Marek Wolski, kierownik ds. otwarć w Sprar Polska.

Poza standardową ofertą Spar placówka oferuje na miejscu serwis piekarniczy ze świeżym pieczywem, a także na stoisku mięsno-wędliniarskim wypiek wędlin, szynki i innych mięs.

Większość sklepów Spar powstaje w formacie supermarketowym, przeznaczonym dla lokali o powierzchni od 200 do 1 tys. m2. We wrześniu dominowały jednak otwarcia w modelu Spar Express. Punkty tego typu mają do 200 m2 powierzchni sprzedażowej z podstawowym asortymentem produktów spożywczych oraz poszerzonym asortymentem produktów półprzetworzonych. Sklepy Spar Express pojawiły się w Krakowie na Osiedlu Piastów, przy ulicy Starowiślnej, a także w Daleszycach.

Placówka przy ul. Starowiślnej 50 znajduje się w wyremontowanej zabytkowej kamienicy przy jednej z głównych ulic na krakowskim Kazimierzu. Sklep o powierzchni sprzedaży 154 m² wyposażony jest w Bistro SPAR oferujące szybkie przekąski na ciepło i kawę.
– Od 2002 roku funkcjonował tutaj sklep, tak więc klienci przywykli, że w tym miejscu mogą dokonywać zakupów. Jednak, jak obserwujemy, SPAR cieszy się uznaniem nie tylko mieszkańców Krakowa, ale i zagranicznych turystów, którzy rozpoznają markę i znając jej standardy z innych krajów, chętnie decydują się na zakupy. O pozytywnym odbiorze placówki mogą świadczyć dobre wyniki, jakie osiągamy, bowiem każdego dnia od otwarcia wystawiamy około 1,1-1,2 tys. paragonów dziennie – mówi Janusz Kot, dyrektor działu marketingu spółki Kefirek, która zarządza sklepem na licencji.

Sklep w Daleszycach o powierzchni 174m² mieści się w nowo wybudowanym obiekcie handlowo-usługowym nieopodal rynku głównego w centrum miejscowości.
 Spośród wielu ofert sieci handlowych zdecydowałam się na Spar, ponieważ przekonało mnie profesjonalne podejście do współpracy oraz poważne traktowanie mojej osoby jako wartościowego partnera.   W dniu otwarcia największe zainteresowanie odnotowaliśmy produktami marki własnej SPAR oraz marki Lubię, które bardzo przypadły do gustu naszym klientom i błyskawicznie znikały z półek – mówi Marzena Dobrowolska, franczyzobiorca Spar.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €