Franczyzobiorcy potrzebują pomocy

Jak skutecznie wspierać franczyzobiorców? O tym uczyli się członkowie Polskiej Organizacji Franczyzodawców podczas warsztatów.
Głównym tematem szkolenia Polskiej Organizacji Franczyzodawców było efektywne zarządzanie finansami jednostek franczyzowych. Eksperci z firmy Symulator Biznesu, która współpracowała m.in. z siecią Delikatesy Centrum, opowiadali o roli menedżera ds. franczyzy. To w dużej mierze jego praca pozwala na analizowanie potencjału sieci i poprawę jej efektywności.
– Przy pomocy prostych narzędzi z zakresu rachunkowości menedżerskiej można w znaczący sposób ułatwić prowadzenia biznesu partnerom franczyzowym – tłumaczył Michał Błoński, partner Symulatora Biznesu, przedstawiając ich zastosowanie na praktycznych przykładach.
Zaproszony na konferencję prof. Bogdan Mróz ze Szkoły Głównej Handlowej wygłosił wykład na temat nowych trendów konsumenckich i sposobów, w jakie można je wykorzystać we własnych strategiach sprzedażowych. Podkreślał, że rzeczywistość rynkowa zmienia się nieprzerwanie, co stawia w uprzywilejowanej pozycji mniejsze firmy.
– Duże korporacje wykazują dużą bezwładność, adaptują się do zmian bardzo wolno. W odróżnieniu od nich, małe przedsiębiorstwa są elastyczne i mogą wyprzedzać wielkich konkurentów szybszymi reakcjami – mówi ekspert.
Podczas spotkania swoje koncepty franczyzowe oraz rynki zaprezentowali nowi członkowie organizacji – producent e-papierosów eSmokingWorld, hurtownie budowlane Mrówka, punkty usługowe Mail Boxes Etc. oraz gastronomiczny Bobby Burger. Zarząd POF przekazał certyfikat wiarygodności firmie Euromaster – sieci serwisów pojazdów.
Podstawowym celem i zadaniem Polskiej Organizacji Franczyzodawców jest ochrona praw i reprezentowanie interesów zrzeszonych członków wobec organów władzy i administracji państwowej, organów samorządu terytorialnego jak również wobec innych organów i organizacji, w tym na forum międzynarodowym. Przystąpić do POF mogą franczyzodawcy działający w zgodzie z Kodeksem Etyki Udzielania Franczyzy, którzy posiadają co najmniej dwóch biorców licencji.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej