Franczyza z empatią
Kobieta po przejściach, która najlepiej zrozumie emocje i problemy klientów, to idealna franczyzobiorczyni firmy Kobieta i Rozwód.
Po przejściach, to znaczy po rozwodzie, albo w jego trakcie.
– Nie chodzi nam o wyłącznie biznesowe podejście do prowadzenia firmy – podkreśla Krystyna Rek, właścicielka firmy Kobieta i Rozwód. – Nasza franczyzobiorczyni, bo ofertę kierujemy do kobiet, musi na własnej skórze przekonać się, z jakimi problemami mierzą się jej klientki, jak się wtedy czują, jakiego rodzaju wsparcia potrzebują. To daje większą empatię. Wspieramy klientki na każdym etapie, doradzamy jak się ubrać, jak się zachowywać w sądzie, kiedy zabierać głos, co mówić, jakie wnioski i kiedy składać. Dzięki temu kobieta idzie na rozprawę w pełni przygotowana. Jeśli chce, towarzyszymy jej także wówczas. W każdej chwili może też do nas zadzwonić.
Najpierw próba
W tej chwili działają trzy oddziały firmy. Na początku potencjalna franczyzobiorczyni podpisuje z licencjodawcą umowę przedwstępną. Od tego momentu ma pół roku, aby zbudować firmę, znaleźć lokal (najlepiej blisko sądu), przejść szkolenia (na temat: pozyskiwania współpracowników, obsługi systemu i sposobu postępowania z klientkami) i stworzyć bazę współpracowników. Konieczne jest nawiązanie współpracy z detektywami, psychologami, mediatorami, prawnikami wyspecjalizowanymi w sprawach rozwodowych, bo ich usługi są niezbędne przy prowadzeniu tego rodzaju działalności. Przez te sześć miesięcy nie płaci nic franczyzodawcy. Jeżeli po pół roku jest gotowa, podpisuje umowę właściwą. Wysokość opłaty wstępnej rośnie razem z liczbą sprzedanych licencji. Obecnie wynosi 50 tys. zł, ale przy każdej kolejnej podpisywanej umowie będzie droższa o 5 tys. zł. Licencjodawca może pomóc w uzyskaniu dotacji, np. z Urzędu Pracy. Zapewnia też wzory umów ze współpracownikami, zestaw materiałów reklamowych (wizytówki, teczki, papier firmowy, plakaty, rollapy, ulotki, kaseton zewnętrzny i wewnętrzny), dostęp do systemu obsługi klientów online i pakietu Office 365.
Opłaty miesięczne wynoszą 1 tys. zł netto oraz 5 proc. od miesięcznego obrotu.
– W stosunku do osiąganych obrotów, to nie są wysokie opłaty – zapewnia Krystyna Rek. – Liczba rozwodów wzrasta i zapotrzebowanie na nasze usługi rośnie. Rocznie można się spodziewać około 100 klientek, które podpiszą umowę. Kolejne sto przyjdzie tylko po poradę, do tego należy doliczyć panie, które korzystają wyłącznie z pomocy psychologa. Wystarczy jeden program w telewizji, do którego jesteśmy zaproszone, a natychmiast spływa przynajmniej kilkanaście nowych zapytań od klientek. A takich zaproszeń do mediów, na spotkania, konferencje mamy bardzo dużo.
O najlepszej lokalizacji dla placówek firmy Kobieta i rozwód przeczytasz w artykule Biuro na rozwód na portalu Lokalnabiznes.pl.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Ship Center
Usługi kurierskie
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

