Telepizza celuje w nowe lokalizacje
O planach firmy na 2016 rok opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizzy Poland.
Co nowego planuje Telepizza w 2016 roku?
Przede wszystkim nastawiamy się na nowe lokalizacje, których do tej pory nie braliśmy pod uwagę. Są to większe i mniejsze centra handlowe, dworce i lotniska. Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała w grudniu ubiegłego roku w Wałbrzychu. Dobre wyniki sprzedażowe już od pierwszego dnia potwierdzają tylko skuteczność nowej koncepcji rozwoju. Pod koniec stycznia uruchamiamy podobny lokal w Nowym Targu.
Czym się różnią nowe punkty od tradycyjnych pizzerii Telepizzy o charakterze restauracyjnym?
Nowe placówki nastawione są na szybką obsługę klientów. Powstają w miejscach o dużym natężeniu ruchu, gdzie ludzie zazwyczaj się spieszą i nie mają czasu na dłuższy posiłek. Chcemy wyjść im naprzeciw, stąd pomysł nowego formatu naszych pizzerii, dopasowany do stref food court. Nowe pizzerie mogą być też mniejsze w porównaniu z tradycyjnymi lokalami. Ich powierzchnia wynosi ok. 50-60 m². Oferta nowych pizzerii będzie taka sama jak w tradycyjnych placówkach. Jedynie sposób podawania pizzy w tych lokalach jest inny, serwowana będzie w kawałku, w formie trójkąta. Dzięki tej formie podania klienci będą mogli zjeść pizzę nawet „w biegu”.
Będziecie nadal otwierać tradycyjne pizzerie o charakterze restauracyjnym?
Oczywiście, że tak. Kontynuujemy rozbudowę sieci naszych flagowych restauracji. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy ich rebranding, który będzie kontynuowany w 2016 roku. Do grudnia zamierzamy zakończyć rebranding wszystkich lokali własnych.
Co się zmieniło w lokalach Telepizzy?
Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część restauracyjną, otwartą kuchnię, dzięki czemu widać produkcję pizzy oraz obsługę kelnerską w wybranych lokalach. Zmiany korzystnie wpływają na obroty placówek. Nowy koncept zwiększa rentowność lokali co powoduje, że pizzerie zarabiają już od pierwszego miesiąca działalności. Aktualnie mamy 119 lokali.
Ale to niejedyne zmiany jakie zaszły w sieci w 2015 roku.
Od ubiegłego roku pod szyldem Telepizzy jeżdżą też cztery foodtrucki. Mobilne pizzerie obsługują imprezy plenerowe, a latem miejscowości turystyczne. W 2016 roku będzie podobnie. Jesienią firma wdrożyła również platformę Click&Pizza pozwalającą zamawiać jedzenie jednym klikiem przez Twittera. Wszystkie zmiany, które wprowadziliśmy dobrze wpłynęły na ogólną sprzedaż w sieci, która była najwyższa od kilku lat. Przyszły rok jest równie ambitny ponieważ zamierzamy zwiększyć sprzedaż, przekraczając prognozowane wyniki dla rynku pizzerii. Korzystny wpływ na finanse sieci ma mieć dalszy rebranding, kontynuacja nowych otwarć oraz inwestycja w nowe kanały sprzedaży.
Rozmawiała Magda Kurda
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


