Telepizza celuje w nowe lokalizacje

O planach firmy na 2016 rok opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizzy Poland.
Co nowego planuje Telepizza w 2016 roku?
Przede wszystkim nastawiamy się na nowe lokalizacje, których do tej pory nie braliśmy pod uwagę. Są to większe i mniejsze centra handlowe, dworce i lotniska. Pierwsza placówka w centrum handlowym powstała w grudniu ubiegłego roku w Wałbrzychu. Dobre wyniki sprzedażowe już od pierwszego dnia potwierdzają tylko skuteczność nowej koncepcji rozwoju. Pod koniec stycznia uruchamiamy podobny lokal w Nowym Targu.
Czym się różnią nowe punkty od tradycyjnych pizzerii Telepizzy o charakterze restauracyjnym?
Nowe placówki nastawione są na szybką obsługę klientów. Powstają w miejscach o dużym natężeniu ruchu, gdzie ludzie zazwyczaj się spieszą i nie mają czasu na dłuższy posiłek. Chcemy wyjść im naprzeciw, stąd pomysł nowego formatu naszych pizzerii, dopasowany do stref food court. Nowe pizzerie mogą być też mniejsze w porównaniu z tradycyjnymi lokalami. Ich powierzchnia wynosi ok. 50-60 m². Oferta nowych pizzerii będzie taka sama jak w tradycyjnych placówkach. Jedynie sposób podawania pizzy w tych lokalach jest inny, serwowana będzie w kawałku, w formie trójkąta. Dzięki tej formie podania klienci będą mogli zjeść pizzę nawet „w biegu”.
Będziecie nadal otwierać tradycyjne pizzerie o charakterze restauracyjnym?
Oczywiście, że tak. Kontynuujemy rozbudowę sieci naszych flagowych restauracji. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy ich rebranding, który będzie kontynuowany w 2016 roku. Do grudnia zamierzamy zakończyć rebranding wszystkich lokali własnych.
Co się zmieniło w lokalach Telepizzy?
Zgodnie z nowym wizerunkiem pizzerie mają większą część restauracyjną, otwartą kuchnię, dzięki czemu widać produkcję pizzy oraz obsługę kelnerską w wybranych lokalach. Zmiany korzystnie wpływają na obroty placówek. Nowy koncept zwiększa rentowność lokali co powoduje, że pizzerie zarabiają już od pierwszego miesiąca działalności. Aktualnie mamy 119 lokali.
Ale to niejedyne zmiany jakie zaszły w sieci w 2015 roku.
Od ubiegłego roku pod szyldem Telepizzy jeżdżą też cztery foodtrucki. Mobilne pizzerie obsługują imprezy plenerowe, a latem miejscowości turystyczne. W 2016 roku będzie podobnie. Jesienią firma wdrożyła również platformę Click&Pizza pozwalającą zamawiać jedzenie jednym klikiem przez Twittera. Wszystkie zmiany, które wprowadziliśmy dobrze wpłynęły na ogólną sprzedaż w sieci, która była najwyższa od kilku lat. Przyszły rok jest równie ambitny ponieważ zamierzamy zwiększyć sprzedaż, przekraczając prognozowane wyniki dla rynku pizzerii. Korzystny wpływ na finanse sieci ma mieć dalszy rebranding, kontynuacja nowych otwarć oraz inwestycja w nowe kanały sprzedaży.
Rozmawiała Magda Kurda
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej