Zyski z telefonów

Punkt sprzedaży i4-Mobile można otworzyć już za 5 tys. zł. Firma szuka też doradców biznesowych.
Firma i4-Mobile, partner sieci Play, działa na rynku telefonii komórkowej od ośmiu lat. Rok 2015 zamknęła z blisko 70 punktami sprzedaży w całym kraju. Oprócz tego utworzyła call center, które prowadzi sprzedaż usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. Współpracuje także z około 30 doradcami biznesowymi.
– Właśnie rozwój segmentu biznesowego jest teraz jednym z głównych celów naszej ekspansji – mówi Marek Małoń, właściciel i4 Mobile. – Chętnie nawiążemy współpracę z nowymi osobami, które chciałaby pracować z klientem biznesowym, czyli firmami i osobami prowadzącymi działalności gospodarcze.
Współpraca na zasadzie doradcy biznesowego nie wymaga żadnych inwestycji finansowych. Doradcy zarabiają dzięki prowizjom od podpisanych umów. Tak jak wszyscy partnerzy i4-Mobile, w pakiecie otrzymują m.in. system informatyczny, bezpłatne wsparcie marketingowe, szkolenia rozwojowe i produktowe oraz zespół wsparcia w postaci regionalnego kierownika sprzedaży, wewnętrznego trenera i opiekuna merytorycznego.
– Oczywiście chętnie widzimy osoby, które przychodzą do nas z bazą klientów, ale jeśli ktoś jeszcze takowej nie posiada, także jesteśmy otwarci na nawiązanie współpracy – podkreśla Marek Małoń.
i4-Mobile zamierza również rozbudować sieć stacjonarnych punktów sprzedaży telefonów i usług telekomunikacyjnych. Zwłaszcza w mniejszych miastach, gdzie jeszcze nie ma sklepów Play.
– W takich lokalizacjach sprawdzi się nasz format shop in shop, czyli sklep w sklepie – zapewnia właściciel.
Tego rodzaju punkt można otworzyć w sklepie, gdzie sprzedaje się asortyment pokrewnej branży np. sprzęt komputerowy, ale też w biurze doradcy finansowego czy ubezpieczeniowego. Wystarczy 6 m2 powierzchni. Kwota inwestycji zaczyna się już od 5 tys. zł.
W sieci można też oczywiście otwierać duże, pełnoformatowe salony, wyłącznie z ofertą Play. W tym przypadku na inwestycję trzeba przeznaczyć minimum 50 tys. zł.
– Umożliwiamy współpracę w kilku formach równocześnie, można więc być jednocześnie doradcą biznesowym i otworzyć np. mały sklep – dodaje Marek Małoń.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej