Zarobić na jeansach

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dwa sklepy – o tyle powiększyła się modowa sieć Cipo&Baxx w 2015 roku. To mniej, niż w ubiegłych latach, ale polski franczyzodawca z optymizmem patrzy w przyszłość.
Nadal sprzedajemy więcej towarów od naszych pośredników w Finlandii, Szwecji, Danii i na Słowacji – mówi Erdal Celik, menedżer regionu Cipo&Baxx. – W ubiegłym roku otworzyliśmy sklepy w Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze oraz w Centrum Handlowym Modo. Jeden z naszych polskich partnerów otworzył też sklep w Irlandii.

Obrót marki rośnie również dzięki temu, że odzież Cipo&Baxx zaczęła pojawiać się w sklepach multibrandowych w mniejszych miastach. To również kierunek, w którym w przyszłości chce podążać franczyzodawca. Nie określa jednak, ile sklepów zamierza otworzyć.
Sklepy powstające pod marką Cipo&Baxx są partnerskie, nie otwieramy własnych punktów. W związku z tym trudno jest nam wcześniej przewidzieć, ilu zgłosi się chętnych do rozpoczęcia współpracy – tłumaczy Erdal Celik.

Marka Cipo&Baxx powstała w 1996 roku. Jej znakiem rozpoznawczym są ekstrawaganckie jeansy, t-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Na jesieni franczyzodawca wprowadził zmiany w kolekcji – pojawiła się w niej nowa linia Beyro o nieco bardziej tradycyjnym sznycie, niż te dotychczas dominujące w ofercie Cipo&Baxx.
Dzięki klasycznym modelom Beyro spadły koszty produkcji jeansów w stosunku do ekstrawaganckich, pełnych nietypowej stylistyki Cipo. Dzięki temu pozyskaliśmy dodatkowych klientów z niższym budżetem – mówi Erdal Celik.

W Polsce pod szyldem Cipo&Baxx działa ponad 40 sklepów. Minimalna powierzchnia lokalu, w którym może działać sklep marki wynosi 50 m2, maksymalnie lokale mają ok. 100 m2. W dużych miastach placówki sieci mieszczą się w galeriach handlowych, w przypadku mniejszych miast często wybierane są lokalizacje przy ulicy. Koszt aranżacji oraz zatowarowania sklepu waha się w granicach 1,6-2,5 tys. zł za metr kwadratowy  i uzależniony jest od jego powierzchni a także standardu. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, ani regularnych opłat w trakcie prowadzenia działalności.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €