Kolporter przejął Jard-Press

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Dystrybutor prasy Kolporter SA dokupił 82 proc. akcji Jard-Pressu SA i stał sie właścicielem 100 proc. akcji tej firmy. Kolporter szacuje, że w wyniku tej fuzji udział spółki w polskim rynku dystrybucji prasy wzrośnie do 35 proc. z obecnych 30 proc. Największym dystrybutorem prasy pozostanie Ruch SA (z blisko 58 proc. udziałem w rynku

Przychody grupy Kolporter wzrosły w 2001 roku do blisko 1,2 mld zł. z 917 mln zł. w 2000 roku. W 2002 roku grupa chce zwiększyć przychody o dalsze 20-25 proc.

Kolporter jest operatorem sieci franchisingowej Saloniki Prasowe.

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €