Kolporter przejął Jard-Press

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dystrybutor prasy Kolporter SA dokupił 82 proc. akcji Jard-Pressu SA i stał sie właścicielem 100 proc. akcji tej firmy. Kolporter szacuje, że w wyniku tej fuzji udział spółki w polskim rynku dystrybucji prasy wzrośnie do 35 proc. z obecnych 30 proc. Największym dystrybutorem prasy pozostanie Ruch SA (z blisko 58 proc. udziałem w rynku

Przychody grupy Kolporter wzrosły w 2001 roku do blisko 1,2 mld zł. z 917 mln zł. w 2000 roku. W 2002 roku grupa chce zwiększyć przychody o dalsze 20-25 proc.

Kolporter jest operatorem sieci franchisingowej Saloniki Prasowe.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Arkadiusz Słodkowski
Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €