Licencja na zarabianie

Do tej pory Kebab King strzegł swojego przepisu na sukces. Teraz zdecydował się na rozwój we franczyzie.
Działająca od 2010 roku sieć restauracji z kuchnią kurdyjską liczy w tej chwili 17 własnych lokali.
– Kolejne otwarcia moglibyśmy oczywiście finansować z własnych zysków. Jednak od dawna mamy wiele pytań o możliwość nawiązania współpracy we franczyzie – mówi Piotr Pęszyński, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Kebab King. – Stąd decyzja o udostępnieniu licencji franczyzobiorcom. Owszem, na rynku jest wiele lokali serwujących kebab. Nasze restauracje wyróżniają się jednak przede wszystkim wysoką jakością dań (bo serwujemy nie tylko kebab). Zapewniamy świeże mięso, sami tworzymy mieszanki przypraw, mamy własną piekarnię i cukiernię, przygotowującą np. baklawy.
Do tej pory lokale Kebab King powstawały głównie w Warszawie i najbliższej okolicy. Teraz licencjodawca poszukuje partnerów w całym kraju.
– Mamy opracowane trzy formaty, przystosowane do konkretnych lokalizacji – tłumaczy Piotr Pęszyński. – Pierwszy to lokal w food courcie centrum handlowego. Drugi to lokal osiedlowy, z większą powierzchnią dla gości, miejscem na spotkania towarzyskie w większych grupach i rozbudowaną obsługą w dostawie. Trzeci format to lokal w centrum miasta, mniejszy niż w przypadku formatu osiedlowego.
(Więcej o wymogach dla lokali Kebab King przeczytasz w artykule W bliskowschodnim klimacie na portalu Lokalnabiznes.pl)
Potencjalny franczyzodawca powinien przygotować na inwestycję kwotę od 200 do 500 tys. zł. W tym zawiera się remont, przystosowanie i wyposażenie lokalu, ewentualna kaucja zabezpieczająca. Wstępna opłata licencyjna wynosi 90 tys. zł. W zamian franczyzobiorca dostaje m.in. wsparcie przy poszukiwaniu lokalizacji, analizę rentowności danego lokalu, pomoc przy otwarciu restauracji oraz szeroki pakiet szkoleń. Będą one trwać około dwóch tygodni. Szczególny nacisk zostanie położony na szkolenia gastronomiczne, które obejmą każdy etap przygotowania potraw. Oprócz tego franczyzobiorcy przejdą też szkolenia menedżerskie, z zarządzania i doboru personelu.
– Mamy także własne call center i system zamówień on-line oraz przeznaczoną do tego własną aplikację mobilną – dodaje Piotr Pęszyński. – Oczywiście franczyzobiorcy także uzyskają dostęp do tych narzędzi.
Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 6 proc. od obrotu, do tego jeszcze 1,5 proc. na fundusz marketingowy. Szacowany przez licencjodawcę okres zwrotu z inwestycji wynosi od 1,5 do 3 lat.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej