Kosmetyki od profesjonalistki

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pani Urszula od wielu lat prowadzi w Rabce salon kosmetyczny.
– Zawsze interesowałam się kosmetykami naturalnymi – mówi. – Kiedyś moja przyjaciólka przyniosła mi próbkę balsamu, kupionego w Krakowie, w Mydlarni u Franciszka. Zakochałam się w nim. Przez pół roku zamawiałam kosmetyki z Mydlarni dla klientek mojego gabinetu. Aż wreszcie pomyślałam, że właściwie czemu nie miałabym sama poprowadzić sklepu?

Sklep za sklepem

Swoją pierwszą Mydlarnię otworzyła w lutym 2012 roku, w Rabce. Od tamtej pory, średnio co pół roku, otwierała kolejne sklepy: w Żywcu, Bielsku-Białej, Żorach, Kłodzku, a teraz właśnie uruchamia szósty tym razem w Wadowicach.
– Pomogłam też otworzyć sklep bratu – śmieje się Urszula Gacek. – Sama chyba mogłabym poprowadzić jeszcze ze trzy. Grunt to dobra organizacja i właściwy dobór personelu. Sama podchodzę do sprzedaży kosmetyków naturalnych z pasją i tego też przede wszystkim wymagam od moich pracowników.
Franczyzobiorczyni stara się regularnie zaglądać do sklepów. Tam, gdzie ma bliżej, jest 1-2 razy w tygodniu. Do tych bardziej odległych przyjeżdża 1-2 razy w miesiącu. Codziennie jednak rozmawia z pracownicami przez telefon, odbiera raporty sprzedażowe, pomaga rozwiązywać bieżące problemy. I wciąż prowadzi swój salon kosmetyczny.
– Małe miasta to wbrew pozorom naprawdę dobry rynek – uważa. – Łatwiej dotrzeć do klientów z informacją, nawet za pośrednictwem poczty pantoflowej.

Licencja za złotówkę

W całej Polsce funkcjonuje dziś 115 sklepów sieci Mydlarnia u Franciszka, w większości franczyzowych. Mydlarnie powstają w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców. Najlepsze lokalizacje to miejsca i ulice z ciągłym ruchem pieszych, galerie handlowe. Na inwestycję we własny sklep z naturalnymi kosmetykami trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. Jak zapewnia licencjodawca, kwota wystarcza na urządzenie lokalu i jego zatowarowanie. Za przystąpienie do sieci płaci się złotówkę. Franczyzodawca nie pobiera miesięcznych opłat franczyzowych, opłata marketingowa wynosi 200 zł, 35 zł miesięcznie trzeba zapłacić za korzystanie z platformy B2B, pozwalającej na zdalne zarządzanie sklepem. Została ona przygotowana z myślą o takich właśnie multifranczyzobiorcach jak Urszula Gacek, by ułatwić im zarządzanie kilkoma punktami. Siedząc w domu, można śledzić, co dzieje się w poszczególnych sklepach: ile wydano paragonów, jakie artykuły się sprzedały. Pakiet franczyzowy zawiera też m.in. projekt aranżacji lokalu, pomoc w uruchomieniu sklepu, bezpłatny system szkoleń (każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, następnie ponowne po dwóch miesiącach pracy).
– Biorąc pod uwagę liczbę podpisanych umów przedwstępnych, w 2016 roku planujemy otwarcie 24 nowych punktów franczyzowych – mówi Ewelina Kyzioł, właścicielka firmy Lorient, do której należy marka Mydlarnie u Franciszka.

 

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €