Umowy przeliczane na zyski

Play Partner szuka doradców biznesowych. Najbardziej pożądane są osoby mieszkające na stałe w zachodniej Polski.
Play Partner, dawniej funkcjonujący pod nazwą Optico, to sieć doradztwa handlowego i sprzedaży produktów Play. W tej chwili w całym kraju ma około 40 doradców, obsługujących klientów biznesowych. Ale ciągle chce powiększać tę grupę.
– Szukamy osób, które zajmą się sprzedażą usług sieci Play i kompleksową obsługą klientów biznesowych – mówi Damian Tomkowiak, koordynator sprzedaży. – Chcemy rozbudować sieć naszych doradców w całej Polsce, ale w tej chwili szczególnie zależy nam za zachodnich rejonach kraju.
Z laptopem i samochodem
Kandydat na doradcę powinien prowadzić własną działalność gospodarczą, ponieważ podpisuje z Play Partner umowę agencyjną. Mile widziane jest doświadczenie sprzedażowe oraz własna baza klientów, choć nie jest to wymóg konieczny.
– Posiadamy własne bazy, którymi wspomagamy nowych doradców – dodaje Damian Tomkowiak.
Do pracy potrzebny jest jeszcze laptop, telefon, samochód (ten ostatni nie jest wymagany, aczkolwiek bardzo przydatny). Nawiązujący współpracę doradca wpłaca zabezpieczenie finansowe.
– Wysokość zabezpieczenia jest ustalana indywidualnie, pieniądze trafiają na oprocentowane konto, później, jeżeli nie stwierdzimy żadnych uchybień, są zwracane – tłumaczy Damian Tomkowiak.
Doradcy zarabiają na prowizjach od podpisanych umów. Podobno najbardziej doświadczeni są w stanie osiągnąć przychód w wysokości 30 tys. zł miesięcznie.
– Dobrym wynikiem jest zawarcie 40 umów w miesiącu – dodaje Damian Tomkowiak. – Naszą ofertę kierujemy głównie do mikroprzedsiebiorców, ale bez problemu obsługujemy też duże firmy. Może się zdarzyć, że jeden duży klient zapewni właśnie te wspomniane 40 umów. Wszystko zależy od operatywności i aktywności doradcy.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej