Polacy w światowej czołówce
W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów DepilConcept na świecie, pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy.
Podstawą franczyzy jest know-how. Właściciele sieci gabinetów trwałej depilacji DepilConcept swojego biznesowego przepisu na sukces są pewni na tyle, że nowym franczyzobiorcom dają gwarancję rentowności od pierwszego miesiąca działalności. Pod jednym warunkiem:
– Jeśli partner będzie przestrzegał zasad i postępował zgodnie z naszymi wytycznymi ma szansę osiągnąć zysk już w pierwszym miesiącu funkcjonowania – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor franczyzy DepilConcept.
Obietnica zysków działa mobilizująco. Franczyzobiorcy sieci z roku na rok poprawiają wyniki sprzedaży. Najlepsi nawet o 50 proc. w stosunku do 2014 roku. Wyniki doceniła centrala wręczając nagrody dla najlepszych salonów, menedżerów i kosmetyczek w sieci DepilConcept.
– W ostatnim roku aż pięć gabinetów pobiło rekord sprzedaży sieci z 2014 roku – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Postępy franczyzobiorców zostały również zauważone przez portugalską centralę DepilConcept. W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów działających na świecie pod tą marką, w grudniu pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy pokonując tym samym partnerów z kilku krajów.
DepilConcept działa w Polsce od 2011 roku. Aktualnie sieć liczy 25 gabinetów, ale jeszcze w tym półroczu centrala zapowiada otwarcie sześciu kolejnych:
– Już teraz trzech franczyzobiorców przygotowuje się do otwarcia swoich trzecich gabinetów, a kolejnych dwóch do otwarcia drugich placówek – dodaje Włoczkowski.
Na otwarcie gabinetu potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Franczyzodawca oferuje również pomoc w doborze lokalizacji oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
F45 Training
Kluby fitness/siłownie
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

