Polacy w światowej czołówce

W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów DepilConcept na świecie, pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy.
Podstawą franczyzy jest know-how. Właściciele sieci gabinetów trwałej depilacji DepilConcept swojego biznesowego przepisu na sukces są pewni na tyle, że nowym franczyzobiorcom dają gwarancję rentowności od pierwszego miesiąca działalności. Pod jednym warunkiem:
– Jeśli partner będzie przestrzegał zasad i postępował zgodnie z naszymi wytycznymi ma szansę osiągnąć zysk już w pierwszym miesiącu funkcjonowania – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor franczyzy DepilConcept.
Obietnica zysków działa mobilizująco. Franczyzobiorcy sieci z roku na rok poprawiają wyniki sprzedaży. Najlepsi nawet o 50 proc. w stosunku do 2014 roku. Wyniki doceniła centrala wręczając nagrody dla najlepszych salonów, menedżerów i kosmetyczek w sieci DepilConcept.
– W ostatnim roku aż pięć gabinetów pobiło rekord sprzedaży sieci z 2014 roku – dodaje Mariusz Włoczkowski.
Postępy franczyzobiorców zostały również zauważone przez portugalską centralę DepilConcept. W zestawieniu wyników sprzedaży wszystkich gabinetów działających na świecie pod tą marką, w grudniu pięć pierwszych miejsc zajęli polscy franczyzobiorcy pokonując tym samym partnerów z kilku krajów.
DepilConcept działa w Polsce od 2011 roku. Aktualnie sieć liczy 25 gabinetów, ale jeszcze w tym półroczu centrala zapowiada otwarcie sześciu kolejnych:
– Już teraz trzech franczyzobiorców przygotowuje się do otwarcia swoich trzecich gabinetów, a kolejnych dwóch do otwarcia drugich placówek – dodaje Włoczkowski.
Na otwarcie gabinetu potrzeba ok. 70 tys. zł. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Franczyzodawca oferuje również pomoc w doborze lokalizacji oraz bieżące wsparcie w prowadzeniu salonu, m.in. w zakresie reklamy czy aspektów księgowo-administracyjnych.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...