Adidas wygrał na Mundialu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformowała Rzeczpospolita firma adidas-Salomon zanotował po mistrzostwach świata w piłce nożnej skok sprzedaży. W Azji zapewniło to firmie wzrost zysku netto w kwartale o 4 proc. do 25 mln euro. Było to miłe zaskoczenie dla analityków, którzy zakładli stratę 20-24 mln euro z powodu wydania 40 mln euro na sponsorowanie 10 drużyn narodowych i przedwczesnego odpadnięcia Francji. Obroty wzrosły o 10 proc. do 1, 5 mld euro. Po 6 miesiącach wyniki już nie są takie dobre: zysk netto zmalał o 3,3 proc. do 68 mln euro, obroty zwiększyły się o 7,4 proc. do 3,14 mld.

Więcej: Rzeczpospolita, 8 sierpnia 2002, s. B1

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €