Adidas wygrał na Mundialu
Adidas-Salomon po mistrzostwach świata w piłce nożnej odnotował większą sprzedaż
Jak poinformowała Rzeczpospolita firma adidas-Salomon zanotował po mistrzostwach świata w piłce nożnej skok sprzedaży. W Azji zapewniło to firmie wzrost zysku netto w kwartale o 4 proc. do 25 mln euro. Było to miłe zaskoczenie dla analityków, którzy zakładli stratę 20-24 mln euro z powodu wydania 40 mln euro na sponsorowanie 10 drużyn narodowych i przedwczesnego odpadnięcia Francji. Obroty wzrosły o 10 proc. do 1, 5 mld euro. Po 6 miesiącach wyniki już nie są takie dobre: zysk netto zmalał o 3,3 proc. do 68 mln euro, obroty zwiększyły się o 7,4 proc. do 3,14 mld.
Więcej: Rzeczpospolita, 8 sierpnia 2002, s. B1
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej