Biznes w małych miastach

Eurobank chce ponownie otwierać placówki franczyzowe w miastach pomiędzy 12 a 25 tys. mieszkańców.
Pierwsza placówka partnerska Eurobanku ruszyła w marcu 2007 roku. Dziś sieć liczy 286 placówek własnych i blisko 200 partnerskich oraz uchodzi za jedną z najbardziej stabilnych partnerskich sieci bankowych. Blisko 40 proc. franczyzobiorców prowadzi więcej niż jedną placówkę, a ponad 20 proc. trzy placówki i więcej.
Odkąd Eurobank zajął się franczyzą, stawiał na miejscowości pomiędzy 12 a 25 tys. mieszkańców. Obecnie 85 proc. sieci partnerskiej znajduje się w takich lokalizacjach. Kilkadziesiąt placówek partnerskich bank uruchomił również w dużych miastach pomiędzy 50 a 300 tys. mieszkańców, uzupełniając tym samym sieć własnych oddziałów. Obecnie Eurobank nadal szuka miejsc na rynku do kolejnych otwarć w miastach pomiędzy 12-25 tys. mieszkańców.
– Są jeszcze miasta w Polsce z dużym potencjałem sprzedażowym, w których nie ma Eurobanku – wyjaśnia Tomasz Pawłowski, dyrektor sieci franczyzowej Eurobanku. – Właściciele placówek bankowych w takich miejscowościach bardzo dobrze znają lokalny rynek, a sami też nie są anonimowi dla potencjalnych klientów. To bardzo ważny atut w branży usług finansowych, które opierają się na relacjach i zaufaniu. Na takich franczyzobiorcach zależy nam najbardziej.
Minimalna kwota inwestycji w dwustanowiskową placówkę pod szyldem Eurobanku wynosi ok. 39 tys. zł. (bez kosztów adaptacji lokalu). Obejmuje ona zakup kompletnego wyposażenia i wizualizacji wewnętrznej. Eurobank nie pobiera opłaty wstępnej za przystąpienie do sieci franczyzowej. Franczyzobiorcą banku może zostać osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Mile widziani są kandydaci z doświadczeniem w sprzedaż usług finansowych.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej