Jedzenie spod marketu

Franczyzodawca pizzerii Crazy Pepe gwarantuje franczyzobiorcom lokalizacje przy marketach Kaufland. Przyczepa gastronomiczna kosztuje 50 tys. zł netto.
Crazy Pepe to pizzerie, nastawione na realizację zamówień na dowóz i na wynos. Mogą powstawać w kilku formatach: jako lokale stacjonarne, food trucki, przyczepy gastronomiczne, odpowiednio zabudowane skutery oraz platformy z zabudowanym piecem, funkcjonujące jako małe przyczepy samochodowe.
Teraz ze sporego ułatwienia będą mogli skorzystać ci franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na zainwestowanie w stacjonarną przyczepę gastronomiczną, serwującą pizzę.
– Podpisaliśmy umowę z siecią marketów Kaufland – informuje Marek Karafioł, właściciel konceptu Crazy Pepe. – Dzięki temu mamy naszym franczyzobiorcom do zaproponowania lokalizacje na terenie całego kraju, na parkingach przy marketach. My występujemy w tej sytuacji jako podnajemca. Kaufland zapewnia pełen dostęp do niezbędnych mediów. Wkrótce pierwsza taka przyczepa stanie w jednym ze śląskich miast, będzie to nasza jednostka własna. Liczymy na to, że klienci marketów zostaną też naszymi klientami. Ale chcemy, by przyczepy realizowały także zamówienia telefoniczne, na dowóz.
Licencjodawca, po uzgodnieniu z franczyzobiorcą lokalizacji, dostarcza na miejsce gotową do działania, w pełni wyposażoną przyczepę gastronomiczną, z piecem do wypieku pizzy. Kosztuje ona 49,9 tys. zł netto. Nie ma opłat za przystąpienie do sieci. Natomiast franczyzobiorca płaci 500 zł miesięcznej opłaty franczyzowej oraz 2 tys. zł czynszu za najem powierzchni.
Wybierz sobie format
Franczyzobiorcy Crazy Pepe mogą też wybrać inny format działalności. Najtańszym jest specjalna platforma z piecem do pizzy, stołem i rozkładanym namiotem,która kosztuje 19-20 tys. zł. W przypadku food trucków, trzeba mieć odpowiednie auto (z ramą, np. mercedes sprinter) i do tego doliczyć ok. 40-45 tys. zł na pokrycie kosztów jego zabudowy i wyposażenia. Kolejna możliwość to pizzeria na skuterze.
– To taki mini food truck, na bazie skutera piaggio – tłumaczy Marek Karafioł. – Pojazdy są wyposażone we wszystkie niezbędne sprzęty, konieczne w pizzerii, np. piec czy chłodnię na produkty. Oczywiście nie są to zwykłe skutery, jakie jeżdżą po ulicach. Są robione na specjalne zamówienie, mają homologację, wszelkie potrzebne zezwolenia. Można je wykorzystywać np. na eventach, imprezach plenerowych.
Licencjodawca przewiduje też lokale stacjonarne. Lokalizacja w ich przypadku nie jest priorytetem, bo także mają się nastawiać na zamówienia w dowozie i na wynos. Jeżeli jednak franczyzobiorca chce, to ma możliwość zorganizowania niewielkiej sali konsumpcyjnej. Przewidywana kwota inwestycji w tym przypadku to 40 tys. zł plus koszty adaptacji i remontu lokalu.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej