Zyski mimo wakacji

Franczyzodawca Małej Lingua znalazł sposób, by jego franczyzobiorcy zarabiali również w wakacje, gdy szkoły językowe świecą pustkami. Wprowadził do oferty wyjazdy językowe.
Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży – Mała Lingua i Lingua Teens Space – oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków. Do tej pory franczyzodawca otworzył ponad 100 szkół. System nauczania powstał w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.
Potencjalny franczyzobiorca Małej Lingua może rozpocząć współpracę z siecią w ramach tzw. pełnej lub ograniczonej franczyzy.
– Współpraca w zakresie franczyzy pełnej wiąże się z otwarciem stacjonarnej szkoły. Trzeba posiadać 15-30 tys. zł na inwestycję, wynająć lokal i zaaranżować go zgodnie ze standardami sieci. Natomiast przy franczyzie ograniczonej partner nie ma takiego obowiązku. Uczy języka angielskiego w wynajętych salach w szkołach podstawowych, gimnazjach czy przedszkolach. Kwota inwestycji spada wówczas do 5 tys. zł – mówi Monika Ferreira, właściciel marki Mała Lingua.
Szkoły sieci powstają najczęściej na dużych osiedlach, na których mieszka dużo rodzin z dziećmi, oraz w sąsiedztwie szkół podstawowych.
W tym roku franczyzodawca wprowadził do oferty wakacyjne wyjazdy językowe organizowane we współpracy z biurem podróży Almatur.
– Podczas dwutygodniowych kolonii w Jastrzębiej Górze, Kazimierzu Dolnym i Poronienie dzieci będą miały szansę nie tylko dobrze się bawić, lecz także udoskonalić swojej umiejętności językowe. Cena obozu to wydatek ok. 1,5 tys. zł. Dla franczyzobiorców taki wyjazd jest doskonałą okazją na dodatkowy zarobek, o który trudno w tej branży w sezonie wakacyjnym – stwierdza Monika Ferreira.
Firma przygotowała też program współpracy dla właścicieli przedszkoli.
– Na rynkach, gdzie jeszcze nie działają nasi franczyzobiorcy zapraszamy właścicieli i dyrektorów przedszkoli do współpracy. W ramach umowy franczyzowej zostaną oni wyposażeni w pakiet informacji na temat metodyki nauczania i rozwoju biznesu, na ustalonym obszarze wyłączności. Będę mogli prowadzić zajęcia z języka obcego nie tylko w swoim przedszkolu, będzie to możliwe również w innych przedszkolach i szkołach. Przystąpienie do sieci Mała Lingua jest to dla nich szansą na rozszerzenie i zróżnicowanie prowadzonego biznesu i na większy zysk – stwierdza franczyzodawca marki.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej