Franczyza dla doświadczonych
Franczyza W.Kruk gwarantuje przynależność do stabilnej sieci i współpracę z silną marką – mówi Radosław Jakociuk, prezes zarządu spółki W.Kruk.
Dlaczego zdecydowaliście się państwo na rozwój we franczyzie?
W.Kruk jest najstarszą firmą jubilerską w Polsce. W zeszłym roku obchodziliśmy 175-lecie istnienia marki, która uznawana jest za jedną z najsilniejszych na rynku. Historia oraz wynikające z niej tradycja i wartości marki czynią nas wiarygodnymi w oczach klientów. Mamy sprawdzony koncept i jasną wizję dalszego rozwoju. Czujemy się silni, by iść dalej, oddając część biznesu w ręce franczyzobiorców.
Kto może zostać franczyzobiorcą W.Kruk?
Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi partnerzy zobowiązani są przedstawić stosowne zabezpieczenia finansowe i udokumentować doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mile widziana jest znajomość rynku jubilerskiego i fashion. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy propozycji lokali w centrach handlowych i najbardziej prestiżowych punktach miast. Oczywiście duże natężenie ruchu ma znaczenie dla sprzedaży, ale dla nas niezmiennie istotna pozostaje jakość lokalizacji. Przewidywana kwota inwestycji to 350 tys. zł, czyli około 6 tys. zł na metr kwadratowy lokalu. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci franczyzowej wynosi 15 tys. zł.
Gdzie szukacie Państwo franczyzobiorców? W jakichś konkretnych regionach czy w całym kraju?
Aktualnie sieć W.Kruk obejmuje 93 salony na terenie całej Polski. Oferta franczyzowa koncentruje się na lokalizacjach, w których nie mamy własnych punktów. Interesują nas miasta poniżej 100 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Jako jeden z liderów rynku i firma posiadająca sprawdzony, prężnie działający koncept oferujemy szeroki zakres wsparcia. Przede wszystkim przynależność do stabilnej sieci, której podstawą jest ponad 90 własnych salonów jubilerskich oraz współpracę z marką o silnej reputacji i niekwestionowanej pozycji na rynku jubilerskim w Polsce. Gwarantujemy dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, w tym korzyści sprzedażowe wynikające z ogólnopolskich kampanii reklamowych w telewizji, prasie i internecie. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość i nowoczesne wzornictwo produktów. W.Kruk posiada własną manufakturę w Poznaniu. Warto podkreślić, że nasza franczyza opiera się na zasadzie towaru powierzonego, co w przypadku biżuterii oznacza, że nasz partner otrzymuje towar o znacznej – nawet ponad kilkusettysięcznej wartości. Jako dynamicznie zarządzana spółka, należąca do dużej grupy kapitałowej, zapewniamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i procedur oraz bieżące wsparcie centrali, w tym regionalnego menedżera sprzedaży i menedżera działu szkoleń. W bieżącej pracy naszym partnerom franczyzowym pomoże sprawny system planistyczny i logistyczny.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


