Reporter zgodnie z planem

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć, sprzedająca odzież dla dzieci w wieku 7-13 lat, konsekwentnie realizuje plany swojej ekspansji. W 2015 roku planowała otworzyć 25 sklepów, a udało się o jeden więcej. Co dobrze wróży tegorocznym zamierzeniom.
– Na ten rok zaplanowaliśmy 15 otwarć, w tych regionach i miejscowościach, gdzie jeszcze nas nie ma. Trwają w tej chwili rozmowy z galeriami handlowymi i potencjalnymi agentami – mówi Monika Andrychowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Reporter Young. – Do tej pory uruchomiliśmy trzy nowe lokalizacje, w Mławie, Mysłowicach i Przasnyszu, było też kilka remontów i przenosin sklepów pod nowe adresy.

Obecnie sieć liczy 118 salonów. Reporter Young szuka franczyzobiorców w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Aby otworzyć sklep o wielkości około 60 m2 potrzeba 30 tys. zł netto (nie zawierają się w tym koszty remontu czy adaptacji lokalu, które zależą oczywiście od stanu technicznego pomieszczeń). Trzeba także wpłacić 25 tys. zł depozytu na zabezpieczenie umowy. Jednorazowa opłata licencyjna to 5 tys. zł. Innych opłat nie ma. Franczyzobiorca dostaje towar w depozyt.

Franczyzodawca zapewnia pomoc w zakresie wyboru lokalizacji, negocjacji warunków najmu, realizacji inwestycji, wsparcie przy rekrutacji personelu i jego szkoleniu (m.in. ze znajomości oferty, zasad sprzedaży, obsługi systemu informatycznego), opiekę merytoryczną nad sklepem ze strony pracowników regionalnych oraz centrali, serwis systemu kasowo-komputerowego.

Właśnie ruszył rządowy program 500+, dzięki któremu rodzice co miesiąc dostawać będą 500 zł na drugie i kolejne dziecko. Czy to może wpłynąć na wzrost obrotów w branży dziecięcej?
– Czas pokaże, czy program 500+ pozytywnie wpłynie na naszą branżę. Na razie jednak nie nastawiamy się na to i nie oczekujemy wielkiego wzrostu sprzedaży – mówi Monika Andrychowicz.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €