Kebab King ma chrapkę na południe Polski

Franczyzodawca marki chce w tym roku uruchomić pięć nowych restauracji.
Kebab King to sieć restauracji serwujących dania kuchni kurdyjskiej. Dotychczas marka była znana głównie w Warszawie, gdzie działa 16 lokali. Poza stolicą Kebab King można spotkać także we Wrocławiu, ale jeszcze w tym roku sieć chce się pojawić w pięciu kolejnych miastach.
– Szczególnie zależy nam na pozyskaniu partnerów z południa Polski. Kluczowe lokalizacje to Wrocław, gdzie działa nasza własna restauracja oraz Kraków, Tarnów, Rzeszów i cały region aglomeracji śląskiej. Wiążemy spore nadzieje na współpracę z osobami, które spotkaliśmy podczas targów „Pomysł na firmę” w Katowicach. Przeprowadziliśmy bardzo rokujące rozmowy, które mamy nadzieję doprowadzą do otwarcia nowych restauracji – mówi Piotr Pęszyński, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Kebab King.
Obecnie trwają przygotowania do uruchomienia franczyzowej restauracji w nowo powstającej galerii w Tomaszowie Mazowieckim. Są też kolejni zainteresowani z Warszawy i Płocka. Jak przyznaje franczyzodawca znacznie trudniejsze niż pozyskanie franczyzobiorcy okazuje się znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Restauracje mają powstawać w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Do wyboru są trzy formaty restauracji w zależności czy lokal położony jest w centrum handlowym, na osiedlu czy przy głównej ulicy centrum miasta. Niektóre bary oferują również sprzedaż na wynos. Zamówienia można składać przez telefon, internet lub poprzez darmową aplikację mobilną.
Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie przy poszukiwaniu lokalizacji, analizę rentowności danego lokalu, pomoc przy otwarciu restauracji oraz szeroki pakiet szkoleń. Właściciele Kebab King dbają również, aby jakość serwowanych dań była jednakowa we wszystkich restauracjach. Jako jedyna sieć w tej branży posiada własny zakład produkcyjny, w którym wytwarzane są mięso, pieczywo, baklawy, sosy i mieszanki przypraw według własnej receptury.
– W styczniu tego roku uruchomiliśmy własny zakład produkcyjny, piekarnię i centrum dystrybucji w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. W związku z planami rozwoju, jesteśmy przygotowani na zaopatrzenie sieci na znacznie większą skalę. Na razie wykorzystujemy ok. 20 proc. możliwości produkcyjnych. Nie wykluczamy również produkcji na potrzeby zewnętrznych odbiorców – dodaje Piotr Pęszyński.
Za przystąpienie do sieci Kebab King franczyzobiorca musi zapłacić 90 tys. zł. Koszt dostosowania lokalu do wymogów sieci waha się od 150 do 500 tys. zł w zależności od wielkości, stanu i jego przygotowania do świadczenia usług gastronomicznych. Co miesiąc franczyzodawca pobiera opłatę licencyjną w wysokości 6 proc. od obrotu restauracji i 1,5 proc. opłaty marketingowej. Na zwrot z inwestycji – według zapewnień dawcy licencji – partnerzy mogą liczyć już po pierwszym roku działalności.
– Kebab od lat jest w Polsce bardzo popularny. Kolejki przed lokalam serwującymi ten przysmak, nawet o 3 nad ranem, to częsty widok. Nic nie wskazuje na to, aby moda na kebaby miała przeminąć. Jednak, co obserwujemy, coraz chętniej dania tego typu jemy w restauracjach, zarówno w przerwie na lunch, jak i w weekend z rodziną – stwierdza Piotr Pęszyński.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej