Biznesy, które się lubią
W Bielsku-Białej ruszył franczyzowy salon DDD Dobre Dla Domu połączony ze sklepem z asortymentem wyposażenia łazienek. To niejedyny taki sklep w sieci.
Sklep powstał przy jednej z głównych ulic miasta. Jest połączeniem konceptu DDD z salonem z asortymentem wyposażenia łazienek Blu. Łączna powierzchnia przekracza 500 m2. Salon jest podzielony na dwie strefy, ale posiada wspólny punkt obsługi klienta.
– Ten sklep to bardzo dobry przykład współpracy branż pokrewnych – wyjaśnia Rafał Kurasiak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Pod jednym dachem mamy uzupełniający się, ale nie konkurencyjny asortyment. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient, który raz wchodzi do sklepu, może dwa razy tu wydać pieniądze.
Właścicielem sklepu jest nowy franczyzobiorca DDD, Tomasz Rapa. Jak mówi, w Bielsku-Białej brakowało sklepu z górnej półki, który oferowałby klientom tak szeroką ofertę wyposażenia wnętrz.
– Chodziło mi po głowie połączenie dwóch działalności, które będą się wspierać, zamiast podjadać – mówi. – W DDD dowiedziałem się, że firma patrzy przychylnym okiem na taką synergię.
Minimalna kwota inwestycji w sklep DDD Dobre Dla Domu to ok. 50 tys. zł. Wyposażeniem sklepu zajmuje się centrala. Największym wydatkiem dla franczyzobiorcy jest pierwsze zatowarowanie i ekspozycja drzwi. Pochłania ono min. 40 tys. zł. Dodatkowo trzeba jeszcze przeznaczyć 5-10 tys. zł na kupno m.in.: wózka paletowego, sprzętu IT, telefonu, drukarek. Kosztem partnera jest również współfinansowanie kampanii marketingowej na otwarcie sklepu. To wydatek tym bardziej opłacalny, iż centrala DDD wspomaga zarówno organizacyjnie, jak i finansowo start biznesu.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


