Lekcja zarabiania

Franczyzobiorcy Planety Robotów w ciągu roku szkolnego czerpią zyski z prowadzenia warsztatów z robotyki. Na czym zarabiają w wakacje?
Planeta Robotów to interaktywne warsztaty z robotyki dla dzieci i młodzieży. W ciągu semestru uczestnicy realizują trzydziestogodzinny program na dwóch poziomach zaawansowania – dla początkujących i kontynuujących zajęcia. Koszt warsztatów za jeden semestr to wydatek około 700 zł, ale franczyzobiorcy mogą sami określać ceny dla swoich kursantów.
– Ceny uzależnione są od możliwości, kosztów oraz ustaleń franczyzobiorców. Zostawiamy wolną rękę osobom, które prowadzą swoją działalność. W Warszawie i Wrocławiu, gdzie mamy już swoje oddziały, za piętnaście dwugodzinnych spotkań trzeba zapłacić około 700 zł od osoby. Koszt tygodniowych półkolonii kształtuje się na podobnym poziomie. Jeśli w ciągu semestru mamy około 100 uczniów, a podczas półkolonii planujemy w tym roku tylko w tych dwóch miastach uczyć grupę około 600 dzieci, to łatwo wyliczyć przewidywany przychód – mówi Michał Kąciak, dyrektor ds. franczyzy sieci Planeta Robotów.
Oprócz warsztatów i półkolonii, Planeta Robotów pojawia się również na eventach, imprezach plenerowych oraz przyjęciach urodzinowych. Franczyzobiorca nie potrzebuje do tego własnego lokalu.
– Warsztaty prowadzimy zarówno w szkołach, wynajmowanych przez nas lokalach, jak i domach kultury. Podobnie sprawa dotyczy imprez urodzinowych, które jesteśmy w stanie organizować nawet u klientów w domu na ich życzenie, jeśli warunki są wystarczające – dodaje Michał Kąciak.
W sieci Planeta Robotów działa jeden oddział własny i jeden franczyzowy. Aktualnie trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, którzy mogliby rozpocząć działalność wraz z nowym rokiem szkolnym. Docelowo Planeta Robotów chce mieć partnera w każdym województwie.
Decydując się na franczyzę Planety Robotów trzeba dysponować kapitałem rzędu 30-50 tys. zł. Franczyzobiorca może liczyć na szkolenia oraz wsparcie marketingowe w postaci gotowych projektów graficznych, np. ulotek oraz doradztwa przy realizowaniu kampanii reklamowych. Franczyzodawca pobiera miesięczną opłatę licencyjną w wysokości 12 proc. od obrotu. Okres zwrotu z inwestycji waha się między 6 a 10 miesięcy, w zależności od czasu rozpoczęcia działalności.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej