Piekarnia „Pod Telegrafem” w katalogu firm

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć , popularna w województwie świętokrzyskim, rozpoczyna poszukiwanie franchisobiorców w województwach ościennych.

 

Historia firmy

Piekarnia „Pod Telegrafem” rozpoczęła swoją działalność w 1989 r. W budynku dawnego zakładu kamieniarskiego, u stóp wzgórza Telegraf (którego kształt został umieszczony w logo firmy), została uruchomiona niewielka produkcja.

W grudniu 1999 r. uruchomiona została jedna z najnowocześniejszych piekarni w Polsce. Piekarnia znacznie rozszerzyła swój asortyment – pojawiły się wyroby cukiernicze i garmażeryjne, później również własna produkcja sałatek.

Równocześnie z uruchomieniem drugiego zakładu produkcyjnego dokonał się kolejny przełom w firmie. Firma zaczęła otwierać własne sklepy piekarnicze, początkowo w Kielcach, z czasem również w innych miejscowościach województwa świętokrzyskiego. Pierwszą umowę franchisingową podpisano w 1999 roku. W ciągu trzech lat stworzona została sieć ponad 40 sklepów, z których każdy ma powierzchnię 35 – 120 m2.

Piekarnia Pod Telegrafem zatrudnia ok. 300 pracowników (również niepełnosprawnych), a u partnerów franchisingowych zatrudnienie znalazło dalsze 150 osób.


Wnętrze sklepu na ulicy Hożej w Kielcach

Firma angażuje się w pomoc dla najbardziej potrzebujących, np. w akcję wspierania Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Kielcach (dla którego Piekarnia zebrała fundusze na zakup specjalistycznych urządzeń medycznych). Piekarnia „Pod Telegrafem” stale przekazuje żywność dla kieleckiego CARITAS-u.

Michał Wiśniewski

Author
Michał Wiśniewski
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €