Polak ćwiczy i wymaga
O rosnących wymaganiach klientów klubów fitness opowiada Anna Goździor, dyrektor generalna 36minut.
Z badań Centrum Badania Opinii Publicznej wynika, że 60 proc. Polaków uprawia sport. Czy ten wynik przekłada się na zwiększenie liczby klientów w waszych klubach?
Z małych klubów fitness, takich jak nasze, korzysta 42 proc. konsumentów i odsetek ten wzrasta z roku na rok. Zainteresowanie nimi jest napędzane głównie przez pokolenie milenium, które obecnie stanowi największą grupę klientów. Osoby po 35. roku życia cenią sobie indywidualne podejście oraz wąską specjalizację. A te cechy spełniają właśnie kameralne kluby fitness, zazwyczaj posiadające zawężony i wyspecjalizowany pakiet usług. Zauważyliśmy, że klienci nie akceptują już tradycyjnego podejścia do indywidualnego wykonywania ćwiczeń, jak np. bieganie na bieżni czy samodzielnie podnoszenie ciężarków. Wzrasta zapotrzebowanie na opiekę trenerską w ramach programów grupowych. Dzisiaj klient klubu fitness pragnie otrzymać ofertę, która obejmuje coaching i wsparcie trenera oraz wspólną odpowiedzialność za wyniki. Konsumenci zmienili podejście z „pokaż mi, co zrobić i zrobię to w nadziei na osiągnięcie moich celów", na podejście „zapewnij mi eksperta i coaching oraz towarzystwo podobnie myślących/ćwiczących osób”. Poza tym oczekują, że kluby fitness będą wyposażone w urządzenia, które ułatwią im ćwiczenia i osiągnięcie pożądanych efektów.
Kluby fitness 36minut spełniają te oczekiwania?
Jak najbardziej. Jesteśmy siecią kameralnych klubów fitness, w których trening siłowo-wytrzymałościowy prowadzony jest na maszynach milon. Sercem maszyn jest silnik oporowy, a mózgiem oprogramowanie w chmurze, na którym zapamiętywane są wszystkie efekty treningowe ćwiczącego. Spersonalizowana karta, na której zapisywane są wszystkie dane treningowe i ustawienia urządzeń, wyręcza użytkownika. Pilnuje właściwego ustawienia maszyny, prędkości, precyzji oraz zakresu wykonywanego ruchu. Innowacyjność naszej propozycji polega na tym, że trening jest maksymalnie efektywny, dzięki czemu zadowalające rezultaty osiąga się, ćwicząc rzadziej. Przez 36 minut można wyćwiczyć wszystkie kluczowe dla zdrowia i ogólnego rozwoju fizycznego partie mięśni.
Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć klubu fitness marki 36minut?
Osoba zainteresowana inwestycją w nasz koncept powinna dysponować co najmniej 200 tys. zł. Opłata wstępna to wydatek 30 tys. zł. To sporo pieniędzy, dlatego pomagamy naszym partnerom otrzymać dofinansowanie unijne. Już trzy poznańskie kluby dostały dotacje. Złożyliśmy też wnioski o dofinansowanie dla klubów w Rzeszowie i Lublinie.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


