Array ( [article] => Array ( [pid] => 42039 [country] => pl [article_id] => 9774 [article_date] => 2016-06-02 [articletype_id] => 1 [article_title] => Moodo będzie rosnąć [article_intro] => Franczyzodawca odzieżowej marki chce w 2016 roku powiększyć sieć o 25-30 sklepów. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 2 [img_photo_description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [secret] => scrtk0f4c7d180538b9b2309409814937d460 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => moda [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => moodo-bedzie-rosnac [article_title_striped] => Moodo będzie rosnąć [dir] => article [article_text_photo] =>

Marka Moodo chce trafić w gusta kobiet ceniących lekki, casualowy styl z elegancją, dobrą jakością oraz przystępną ceną. Obecnie pod tym szyldem działa ok. 150 salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ubrania są też dystrybuowane na Białorusi, Ukrainie oraz w Rosji. Ostatnio salony Moodo pojawiły się m.in. w: Grudziądzu, Jaworznie, Białymstoku, Podkowie Leśnej, Raciborzu, Turku, Lublińcu oraz Gorzowie. Franczyzodawca liczy, że w tym w roku w Polsce sieć zyska nawet do 30 nowych lokalizacji.
– Sklepy naszej marki otwieramy przede wszystkim w galeriach handlowych, ale także w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast o liczbie ludności od 25 tys. – mówią franczyzodawcy.

Współpracę z Moodo można nawiązać w dwóch modelach – partnerskim i depozytowym. W tym pierwszym partner kupuje poszczególne kolekcje za gotówkę i nie musi dostosowywać lokalu do standardów sieci. To propozycja np. dla właścicieli sklepów multibrandowych. W przypadku modelu depozytowego franczyzobiorca adaptuje lokal zgodnie z wytycznymi Moodo i przestrzega jego standardów ekspozycji towaru i obsługi klienta. Nie ponosi natomiast kosztów zakupu towaru, a zarabia na prowizji od jego sprzedaży. Minimalna prowizja w przypadku modelu depozytowego sięga 32 proc. Jej wysokość zależy od  nakładów poniesionych przez franczyzobiorcę.

Sklepy Moodo powstają w lokalach o powierzchni 60-80 m2. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami franczyzodawcy wymaga inwestycji na poziomie 500-800 zł/m2. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie franczyzodawcy i kierownika regionalnego w zakresie urządzenia sklepu, a także na późniejszych etapach współpracy.

W 2015 roku salony Moodo zostały poddane remodellingowi. Jak tłumaczy franczyzodawca, wystrój stał się bardziej kobiecy i współczesny, tak by odpowiadać aktualnym trendom wnętrzarskim. Przeprojektowane zostało również logo sieci. Więcej o zmianach można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl w artykule Moodo odświeżone.

Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/9774/moodo-bedzie-rosnac/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75693 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => 8be/3d7/moodo-taras.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 32947 ) ) ) [og_image] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [article_date_formated] => 02.06.2016 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Moodo [id] => 334 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 5 [link] => /franczyza/334/moodo/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83043 [country_item] => pl [description] => [path] => 3a7/65c/moodo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 109 [itemserver_id] => 31150 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114529 [country_item] => pl [description] => [path] => e94/df9/moodo_kasa.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1011 [itemserver_id] => 37545 ) [1] => Array ( [pid] => 114534 [country_item] => pl [description] => [path] => b42/1cf/moodo-kolekcja-letnia.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1201 [itemserver_id] => 37550 ) [2] => Array ( [pid] => 114532 [country_item] => pl [description] => [path] => ecd/799/moodo_torebka-niebieska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37548 ) [3] => Array ( [pid] => 114533 [country_item] => pl [description] => [path] => c64/718/moodo_witryna-sklepowa-nowoczesna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 985 [itemserver_id] => 37549 ) [4] => Array ( [pid] => 114531 [country_item] => pl [description] => [path] => 72c/a1f/moodo_sukienki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1173 [itemserver_id] => 37547 ) [5] => Array ( [pid] => 90053 [country_item] => pl [description] => budynek firmy moodo [path] => f53/e7c/moodo-siedziba-salon-budynek.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Moodo [img_width] => 800 [img_height] => 481 [itemserver_id] => 36623 ) ) ) ) ) )

Moodo będzie rosnąć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Moodo chce trafić w gusta kobiet ceniących lekki, casualowy styl z elegancją, dobrą jakością oraz przystępną ceną. Obecnie pod tym szyldem działa ok. 150 salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ubrania są też dystrybuowane na Białorusi, Ukrainie oraz w Rosji. Ostatnio salony Moodo pojawiły się m.in. w: Grudziądzu, Jaworznie, Białymstoku, Podkowie Leśnej, Raciborzu, Turku, Lublińcu oraz Gorzowie. Franczyzodawca liczy, że w tym w roku w Polsce sieć zyska nawet do 30 nowych lokalizacji.
– Sklepy naszej marki otwieramy przede wszystkim w galeriach handlowych, ale także w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast o liczbie ludności od 25 tys. – mówią franczyzodawcy.

Współpracę z Moodo można nawiązać w dwóch modelach – partnerskim i depozytowym. W tym pierwszym partner kupuje poszczególne kolekcje za gotówkę i nie musi dostosowywać lokalu do standardów sieci. To propozycja np. dla właścicieli sklepów multibrandowych. W przypadku modelu depozytowego franczyzobiorca adaptuje lokal zgodnie z wytycznymi Moodo i przestrzega jego standardów ekspozycji towaru i obsługi klienta. Nie ponosi natomiast kosztów zakupu towaru, a zarabia na prowizji od jego sprzedaży. Minimalna prowizja w przypadku modelu depozytowego sięga 32 proc. Jej wysokość zależy od  nakładów poniesionych przez franczyzobiorcę.

Sklepy Moodo powstają w lokalach o powierzchni 60-80 m2. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami franczyzodawcy wymaga inwestycji na poziomie 500-800 zł/m2. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie franczyzodawcy i kierownika regionalnego w zakresie urządzenia sklepu, a także na późniejszych etapach współpracy.

W 2015 roku salony Moodo zostały poddane remodellingowi. Jak tłumaczy franczyzodawca, wystrój stał się bardziej kobiecy i współczesny, tak by odpowiadać aktualnym trendom wnętrzarskim. Przeprojektowane zostało również logo sieci. Więcej o zmianach można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl w artykule Moodo odświeżone.

Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €