Marka Moodo chce trafić w gusta kobiet ceniących lekki, casualowy styl z elegancją, dobrą jakością oraz przystępną ceną. Obecnie pod tym szyldem działa ok. 150 salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ubrania są też dystrybuowane na Białorusi, Ukrainie oraz w Rosji. Ostatnio salony Moodo pojawiły się m.in. w: Grudziądzu, Jaworznie, Białymstoku, Podkowie Leśnej, Raciborzu, Turku, Lublińcu oraz Gorzowie. Franczyzodawca liczy, że w tym w roku w Polsce sieć zyska nawet do 30 nowych lokalizacji.
– Sklepy naszej marki otwieramy przede wszystkim w galeriach handlowych, ale także w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast o liczbie ludności od 25 tys. – mówią franczyzodawcy.
Współpracę z Moodo można nawiązać w dwóch modelach – partnerskim i depozytowym. W tym pierwszym partner kupuje poszczególne kolekcje za gotówkę i nie musi dostosowywać lokalu do standardów sieci. To propozycja np. dla właścicieli sklepów multibrandowych. W przypadku modelu depozytowego franczyzobiorca adaptuje lokal zgodnie z wytycznymi Moodo i przestrzega jego standardów ekspozycji towaru i obsługi klienta. Nie ponosi natomiast kosztów zakupu towaru, a zarabia na prowizji od jego sprzedaży. Minimalna prowizja w przypadku modelu depozytowego sięga 32 proc. Jej wysokość zależy od nakładów poniesionych przez franczyzobiorcę.
Sklepy Moodo powstają w lokalach o powierzchni 60-80 m2. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami franczyzodawcy wymaga inwestycji na poziomie 500-800 zł/m2. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie franczyzodawcy i kierownika regionalnego w zakresie urządzenia sklepu, a także na późniejszych etapach współpracy.
W 2015 roku salony Moodo zostały poddane remodellingowi. Jak tłumaczy franczyzodawca, wystrój stał się bardziej kobiecy i współczesny, tak by odpowiadać aktualnym trendom wnętrzarskim. Przeprojektowane zostało również logo sieci. Więcej o zmianach można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl w artykule Moodo odświeżone.
Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/9774/moodo-bedzie-rosnac/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75693 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => 8be/3d7/moodo-taras.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 32947 ) ) ) [og_image] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [article_date_formated] => 02.06.2016 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 75730 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy Moodo odprowadzają do centrali roczną opłatę licencyjną w wysokości 1,2 tys. zł. [path] => dcb/3e2/moodo-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 32948 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Moodo [id] => 334 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 5 [link] => /franczyza/334/moodo/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 83043 [country_item] => pl [description] => [path] => 3a7/65c/moodo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 109 [itemserver_id] => 31150 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114529 [country_item] => pl [description] => [path] => e94/df9/moodo_kasa.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1011 [itemserver_id] => 37545 ) [1] => Array ( [pid] => 114534 [country_item] => pl [description] => [path] => b42/1cf/moodo-kolekcja-letnia.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1201 [itemserver_id] => 37550 ) [2] => Array ( [pid] => 114532 [country_item] => pl [description] => [path] => ecd/799/moodo_torebka-niebieska.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37548 ) [3] => Array ( [pid] => 114533 [country_item] => pl [description] => [path] => c64/718/moodo_witryna-sklepowa-nowoczesna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 985 [itemserver_id] => 37549 ) [4] => Array ( [pid] => 114531 [country_item] => pl [description] => [path] => 72c/a1f/moodo_sukienki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1173 [itemserver_id] => 37547 ) [5] => Array ( [pid] => 90053 [country_item] => pl [description] => budynek firmy moodo [path] => f53/e7c/moodo-siedziba-salon-budynek.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Moodo [img_width] => 800 [img_height] => 481 [itemserver_id] => 36623 ) ) ) ) ) )Moodo będzie rosnąć

Franczyzodawca odzieżowej marki chce w 2016 roku powiększyć sieć o 25-30 sklepów.
Marka Moodo chce trafić w gusta kobiet ceniących lekki, casualowy styl z elegancją, dobrą jakością oraz przystępną ceną. Obecnie pod tym szyldem działa ok. 150 salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ubrania są też dystrybuowane na Białorusi, Ukrainie oraz w Rosji. Ostatnio salony Moodo pojawiły się m.in. w: Grudziądzu, Jaworznie, Białymstoku, Podkowie Leśnej, Raciborzu, Turku, Lublińcu oraz Gorzowie. Franczyzodawca liczy, że w tym w roku w Polsce sieć zyska nawet do 30 nowych lokalizacji.
– Sklepy naszej marki otwieramy przede wszystkim w galeriach handlowych, ale także w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast o liczbie ludności od 25 tys. – mówią franczyzodawcy.
Współpracę z Moodo można nawiązać w dwóch modelach – partnerskim i depozytowym. W tym pierwszym partner kupuje poszczególne kolekcje za gotówkę i nie musi dostosowywać lokalu do standardów sieci. To propozycja np. dla właścicieli sklepów multibrandowych. W przypadku modelu depozytowego franczyzobiorca adaptuje lokal zgodnie z wytycznymi Moodo i przestrzega jego standardów ekspozycji towaru i obsługi klienta. Nie ponosi natomiast kosztów zakupu towaru, a zarabia na prowizji od jego sprzedaży. Minimalna prowizja w przypadku modelu depozytowego sięga 32 proc. Jej wysokość zależy od nakładów poniesionych przez franczyzobiorcę.
Sklepy Moodo powstają w lokalach o powierzchni 60-80 m2. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami franczyzodawcy wymaga inwestycji na poziomie 500-800 zł/m2. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie franczyzodawcy i kierownika regionalnego w zakresie urządzenia sklepu, a także na późniejszych etapach współpracy.
W 2015 roku salony Moodo zostały poddane remodellingowi. Jak tłumaczy franczyzodawca, wystrój stał się bardziej kobiecy i współczesny, tak by odpowiadać aktualnym trendom wnętrzarskim. Przeprojektowane zostało również logo sieci. Więcej o zmianach można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl w artykule Moodo odświeżone.
Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej