Na celowniku mniejsze miasta

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Preferowane lokalizacje zostały dokładnie sprawdzone pod względem konkurencji oraz potencjalnego popytu na ofertę firmy. Weryfikacji poddano również lokalny rynek nieruchomości – wtórny i pierwotny, którego rozwój ma mocny wpływ na branżę wyposażenia wnętrz. Wytypowane w ten sposób lokalizacje, bardzo dobrze rokują dla działalności biznesowej pod szyldem Komfortu.

– Otwieramy sklepy w miastach od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców. Są to mniejsze miejscowości, ale z dużym zapotrzebowaniem na atrakcyjną ofertę, której wciąż tam brakuje. Chcemy wypełnić niszę, w czym na pewno pomoże współpraca z franczyzobiorcami. Ich wiedza o lokalnym rynku zwiększy konkurencyjność Komfortu z korzyścią dla obu stron – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sieci Komfort.

Mniejsze miasta znalazły się na celowniku marki Komfort jakiś czas temu i to z myślą o nich sieć wprowadziła nowe, bardziej korzystne zasady współpracy franczyzowej. By wejść w biznes pod szyldem Komfortu, przyszły partner musi jedynie dysponować kapitałem w wysokości 50 tys. zł netto i lokalem o powierzchni od 250 do 400 m2. Komfort bierze na siebie m.in. wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania oraz niesprzedane końcówki kolekcji. Zarządza tym centrala, dzięki czemu rotacja asortymentu jest płynna i zgodna z aktualnymi trendami. Licencjobiorcy Komfortu są natomiast odpowiedzialni za sprzedaż produktów w sklepie i za profesjonalną obsługę klienta – doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych.

Franczyzobiorca zarabia na prowizji za sprzedaż towaru i usług związanych z montowaniem pokryć podłogowych czy sprzedażą ratalną. Co ważne, w skład wynagrodzenia wchodzą prowizje od sprzedaży w salonie, jak i od zamówień składanych online, które dany sklep realizuje. Partner może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Kluczem do wiedzy na ten temat są szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy.

Aktualnie w całym kraju funkcjonuje 107 sklepów Komfort – 81 własnych i 26 franczyzowych.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €