Na celowniku mniejsze miasta
Komfort poszukuje franczyzobiorców m.in. w Dębicy, Jaśle, Ostrowcu Świętokrzyskim, Jastrzębiu Zdroju i Puławach. Franczyzodawca w całości pokrywa koszty inwestycji w sklep.
Preferowane lokalizacje zostały dokładnie sprawdzone pod względem konkurencji oraz potencjalnego popytu na ofertę firmy. Weryfikacji poddano również lokalny rynek nieruchomości – wtórny i pierwotny, którego rozwój ma mocny wpływ na branżę wyposażenia wnętrz. Wytypowane w ten sposób lokalizacje, bardzo dobrze rokują dla działalności biznesowej pod szyldem Komfortu.
– Otwieramy sklepy w miastach od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców. Są to mniejsze miejscowości, ale z dużym zapotrzebowaniem na atrakcyjną ofertę, której wciąż tam brakuje. Chcemy wypełnić niszę, w czym na pewno pomoże współpraca z franczyzobiorcami. Ich wiedza o lokalnym rynku zwiększy konkurencyjność Komfortu z korzyścią dla obu stron – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych sieci Komfort.
Mniejsze miasta znalazły się na celowniku marki Komfort jakiś czas temu i to z myślą o nich sieć wprowadziła nowe, bardziej korzystne zasady współpracy franczyzowej. By wejść w biznes pod szyldem Komfortu, przyszły partner musi jedynie dysponować kapitałem w wysokości 50 tys. zł netto i lokalem o powierzchni od 250 do 400 m2. Komfort bierze na siebie m.in. wysoką inwestycję początkową, finansowanie zatowarowania oraz niesprzedane końcówki kolekcji. Zarządza tym centrala, dzięki czemu rotacja asortymentu jest płynna i zgodna z aktualnymi trendami. Licencjobiorcy Komfortu są natomiast odpowiedzialni za sprzedaż produktów w sklepie i za profesjonalną obsługę klienta – doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych.
Franczyzobiorca zarabia na prowizji za sprzedaż towaru i usług związanych z montowaniem pokryć podłogowych czy sprzedażą ratalną. Co ważne, w skład wynagrodzenia wchodzą prowizje od sprzedaży w salonie, jak i od zamówień składanych online, które dany sklep realizuje. Partner może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Kluczem do wiedzy na ten temat są szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy.
Aktualnie w całym kraju funkcjonuje 107 sklepów Komfort – 81 własnych i 26 franczyzowych.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


