Ekspansja Café NESCAFÉ w Niemczech
Sieć Café NESCAFÉ planuje otwarcie tylu kawiarni w Niemczech ile to tylko możliwe
Jak poinformował Detal Dzisiaj szwajcarski koncern spożywczy Nestlé planuje otwarcie jak największej ilości kawiarni w Niemczech. Dotychczas otwarto takich siedem. Pierwszy powstał we Frankfurcie nad Menem na najsłynniejszej ulicy handlowej tego miasta. Od tego momentu liczba potencjalnych franchisobiorców chcących otworzyć punkt pod szyldem marki Café NESCAFÉ systematycznie wzrasta. Kalkulacja na najbliższe 10 lat przewiduje roczną sprzedaż kawiarnii na poziomie 480 tys. euro.
Uruchomione dotychczas sklepy były traktowane przez Nestlé bardziej jako przedsięwzięcie kształtujące wizerunek niż jako inicjatywa sprzedaży zauważalna w raporcie sprzedaży koncernu. Taka strategia budowania wizerunku jest kontynuowana poprzez otwieranie sklepów w pozostałych miastach Niemiec. Dzięki szybkiemu ich rozwojowi Nestlé chce stworzyć silnie i dynamicznie rozwijającą się sieć placówek.
Licencje na prowadzenie sklepów wydawane są po dokładnym zapoznaniu się z możliwościami potencjalnych franchyzobiorców. Za wzór mają służyć dotychczas otwarte placówki. Strategia Nestlé zakłada otwieranie kawiarni w głównych miastach Niemiec, nie znaczy to jednak, że tego typu placówki nie będą powstawały i w mniejszych ośrodkach.
Więcej: Detal Dzisiaj, 22 sierpnia 2002, s. 46Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

