Kebab w galerii

Franczyzodawca Erbil Donner Kebab twierdzi, że restaurację marki można otworzyć w 3-4 tygodnie.
Erbil Donner Kebab serwuje nie tylko tak popularne w Polsce kebaby, ale też np. falafele czy sałatki. Obecnie pod tym szyldem działają trzy lokale własne oraz tyle samo franczyzowych. Marka rozwija się w miastach liczących od 100 tys. mieszkańców.
– Analizujemy teraz także możliwość otwierania lokali w mniejszych miejscowościach, od 60 tys. mieszkańców – zdradza Andrzej Lorek, odpowiedzialny za rozbudowę sieci Erbil Donner Kebab. – Decyzja zależy zawsze od potencjału miasta i lokalnego rynku.
Licencjodawca preferuje lokalizacje w galeriach handlowych, możliwe jest też otwarcie lokalu przy uczęszczanej ulicy, blisko centrum miasta. Franczyzodawca zawsze opiniuje i akceptuje propozycje miejsca, sam też może pomóc w poszukiwaniach dobrej lokalizacji. W centrum handlowym, w strefie food court, na restaurację potrzebne jest od 40 do 70 m2. W przypadku lokali otwieranych przy ulicach konieczna jest większa powierzchnia, bo wówczas trzeba jeszcze doliczyć miejsce na salę konsumpcyjną.
– Staramy się szukać takich pomieszczeń, które wymagają jak najmniejszych nakładów finansowych – podkreśla Andrzej Lorek. – Jasne jest, że w przypadku nowej galerii handlowej dostaniemy do zagospodarowania lokal, w którym trzeba zrobić dosłownie wszystko: wentylację, klimatyzację itp., co podwyższa koszty inwestycji. Ale jeśli dysponujemy lokalem, w którym wcześniej działała restuaracja, to te nakłady są już o wiele niższe.
Franczyzodawca szacuje, że w zależności od tych uwarunkowań koszty inwestycji mieszczą się w przedziale od 100 do 300 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł. Franczyzobiorca otrzymuje przygotowany biznesplan, wstępny projekt technologiczny i wytyczne do projektu aranżacyjnego. Natomiast dokładne projekty musi już zrobić we własnym zakresie. Szkolenia dla personelu odbywają się najpierw w lokalu własnym marki, a następnie w nowo otwieranej restauracji. Na każdym etapie przygotowania do otwarcia licencjodawca koordynuje prace i pomaga nowemu partnerowi.
– Lokal można uruchomić w 3-4 tygodnie. Otwarciu towarzyszą akcje promocyjne, organizowane we współpracy z biorcą – dodaje Andrzej Lorek. – Z naszych doświadczeń wynika, że restauracja zaczyna zarabiać na siebie już od pierwszego dnia. Nie zdarzyło się jeszcze, by trzeba było dopłacać do którejś z naszych restauracji.
Według franczyzodawcy, zwrotu kosztów inwestycji można spodziewać się średnio po 8-12 miesiącach prowadzenia działalności.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej