Telepizza zmienia strategie rozwoju

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformowała Rzeczpospolita Telepizza zweryfikowała swoje plany rozwoju sieci lokali. Dynamika ma być mniejsza niż planowano. Dyrektor generalny Telepizzy w Polsce Maciej Goliński mówi, że inwestycje w zakresie budowy nowych lokali musiały zostać ograniczone, gdyż realizacja pierwotnej strategii spowodowałaby powstanie wielu nierentownych restauracji. Na inwestycje spółka zamierza w tym roku wydać 3 mln zł. Planuje przejąć część lokali Domino’s Pizza, by w połowie przyszłego roku mieć 90 lokali. Celem Telepizzy jest też zmiana struktury własnościowej placówki. Za trzy lata połowa z nich ma działać w ramach sieci franchisingowej, obecnie w ten sposób działa tylko 7 z 72. Więcej: Rzeczpospolita, 28 sierpnia 2002, s.B3

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €