Telepizza zmienia strategie rozwoju
Więcej lokali Telepizzy będzie działało na zasadach franchisingu
Jak poinformowała Rzeczpospolita Telepizza zweryfikowała swoje plany rozwoju sieci lokali. Dynamika ma być mniejsza niż planowano. Dyrektor generalny Telepizzy w Polsce Maciej Goliński mówi, że inwestycje w zakresie budowy nowych lokali musiały zostać ograniczone, gdyż realizacja pierwotnej strategii spowodowałaby powstanie wielu nierentownych restauracji. Na inwestycje spółka zamierza w tym roku wydać 3 mln zł. Planuje przejąć część lokali Domino’s Pizza, by w połowie przyszłego roku mieć 90 lokali. Celem Telepizzy jest też zmiana struktury własnościowej placówki. Za trzy lata połowa z nich ma działać w ramach sieci franchisingowej, obecnie w ten sposób działa tylko 7 z 72. Więcej: Rzeczpospolita, 28 sierpnia 2002, s.B3
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...