Projektantka wnętrz wspiera franczyzę
Właśnie ruszyła kampania reklamowa sieci Komfort, której bohaterką jest Dorota Szelągowska.
Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci Komfort oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. – To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu spółki Sklepy Komfort.
Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach wspierających sprzedaż w sklepach Komfort na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.
Komfort działaniami marketingowymi na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju wspiera otwarcie każdego nowego sklepu – zarówno własnego, jak i franczyzowego. Oprócz tego oferta marki jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. – Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


