Projektantka wnętrz wspiera franczyzę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dorota Szelągowska, dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci Komfort oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. – To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu spółki Sklepy Komfort.

Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach wspierających sprzedaż w sklepach Komfort na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program będzie można oglądać już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Komfort działaniami marketingowymi na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju wspiera otwarcie każdego nowego sklepu – zarówno własnego, jak i franczyzowego. Oprócz tego oferta marki jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. – Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €