Jeronimo Martins zatrzyma Biedronkę
Portugalska grupa Jeronimo Martins nie zamierza wycofać się z polskiego rynku
W Polsce Biedronka ma wiodącą pozycję na spożywczym rynku detalicznym i jest czołową marką rozpoznawaną przez 85% polskich konsumentów. Wyłączenie hipermarketów Jumbo z obszaru działalności pozwoli Jeronimo Martins skoncentrować się na tych obszarach, w których zajmuje czołowe pozycje zarówno w Portugalii jak i w Polsce.
Grupa Jeronimo Martins sprzeda 5 hipermarketów Jumbo polskiemu oddziałowi holenderskiej Grupy Royal Ahold – Ahold Polska. Transakcja przyniesie Portugalczykom 20 mln EUR (ponad 80 mln zł). Pięć hipermarketów działa w Poznaniu (30), Bydgoszczy i Łodzi. Roczną wartość sprzedaży szacuje się na 75 mln zł.
Więcej: Puls Biznesu, 28 sierpnia 2002, s.5
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...