Trend na kawę

Właściciel marek SO! COFFEE oraz Furore! chce w ciągu najbliższych czterech lat rozbudować sieć do 150 lokali.
– W ostatnich latach rynek gastronomiczny, w tym kawiarniany intensywnie się rozwija. Ten trend na pewno się utrzyma, ponieważ ludzie coraz chętniej jedzą oraz spędzają czas poza domem. Szczególnie mniejsze miasta cierpią na brak szerokiej i ciekawej oferty gastronomicznej – mówi Grzegorz Łyczak z firmy Lagardere Travel Retail, która jest właścicielem marek SO! COFFEE i Furore!
Pod pierwszym z szyldów działają klasyczne kawiarnie z szeroką ofertą produktową. W Polsce jest ich 55, do tego siedem we Francji, Czechach, Rumuni oraz Hiszpanii. Natomiast pod logo Furore! funkcjonuje 10 lodziarnio-kawiarni.
– Jesteśmy w trakcie finalizowania kolejnych czterech umów franczyzowych – dodaje Grzegorz Łyczak. – Planujemy sukcesywny rozwój, do 2020 roku zamierzamy powiększyć sieć do 110 lokali partnerskich oraz otworzyć 40 lokali franczyzowych.
W obu konceptach otwierać można albo pełnometrażowe kawiarnie, albo wyspy handlowe. W przypadku SO! COFFEE całkowita kwota inwestycji zaczyna się od 290 tys. zł, natomiast w lokal Furore! trzeba zainwestować min. 240 tys. zł. Opłaty wstępne wynoszą 30 tys. zł, miesięczne opłaty franczyzowe to 5 proc. od obrotu netto. Nie ma opłat marketingowych.
Franczyzodawca zapewnia trzytygodniowe szkolenie, m.in. baristyczne, sprzedażowe, z zakresu bezpieczeństwa żywności. Franczyzobiorca dostaje podręcznik operacyjny, projekt lokalu (technologiczny i architektoniczny oraz aranżację wnętrza), system do prowadzenia sprzedaży. Korzysta również z ogólnopolskiego marketingu całej sieci.
– Zawsze największą trudnością przed powstaniem nowego lokalu jest znalezienie optymalnej lokalizacji – nie ukrywa Grzegorz Łyczak. – Z naszego punktu widzenia najatrakcyjniejsze miejsca to galerie handlowe oraz główne ulice miast. Franczyzobiorcy powinni samodzielnie zaangażować się w poszukiwanie odpowiedniego lokalu. My możemy pomóc w negocjacjach warunków najmu, mamy też bazę potencjalnych lokalizacji do wykorzystania. Partnerów franczyzowych poszukujemy we wszystkich miastach w Polsce. Wielkość miasta nie ma dla nas znaczenia, oceniamy inwestycje przede wszystkim na podstawie potencjału danej lokalizacji.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...