Dobry pomysł jest najważniejszy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Niedawno wystartował pan z nową siecią gastronomiczną Red Hot Chicken. Jak udał się debiut?
Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni reakcją klientów. Już pierwszego dnia sprzedaż była nieoczekiwanie wysoka. Lokal w Busko Zdroju funkcjonuje już trzy tygodnie i wciąż utrzymuje się tendencja wzrostowa. Przy takim tempie szacujemy, że zwrot z inwestycji nastąpi już po roku działalności. Co więcej, wśród klientów znalazły się osoby chętne do otwarcia kolejnych lokali pod szyldem Red Hot Chicken. Prowadzimy rozmowy i mamy nadzieję, że już niedługo pojawią się nowe placówki RHC.

Ile wynosi kwota inwestycji w placówkę Red Hot Chicken?
70 tys. zł. Nad konceptem pracowałem dwa lata. Chciałem, żeby nie był drogi i szybko się zwracał. Zresztą jak pokazują pierwsze tygodnie placówki Red Hot Chicken w Busko Zdroju chyba mi się to udało. Nie chcę zapeszać, ale mam nadzieję, że inne punkty będą generować podobną sprzedaż.

Co oferują lokale Red Hot Chicken?
Serwujemy dania z kurczaka panierowanego w stylu amerykańskim. Wszystko przygotowujemy ze świeżych produktów. Mamy codziennie dostawy surowego i świeżego mięsa. Nic nie jest mrożone. Zależy nam na wysokiej jakości oferty. To jest klucz do biznesu i serca klientów, którzy odwdzięczają się lojalnością.

Red Hot Chicken ma podobno również mniejszy format? Czym się charakteryzuje?
Tak. Placówki Red Hot Chicken otwieramy również w formie wysp w centrach handlowych. Placówki mają wewnętrzny system wentylacji, który pozwala na samodzielne funkcjonowanie i smażenie w głębokim tłuszczu. Nie ma potrzeby podłączania się do centralnych przewodów galerii handlowych. Stoiska wyposażone są w specjalne filtry, które zapobiegają jakimkolwiek zapachom. Dzięki temu Red Hot Chicken może funkcjonować poza strefą food court. Produkcja dań oparta jest na technologii, którą stosują amerykańskie sieci. Spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa i higieny wymagane w Polsce. Została sprawdzona i otrzymała zgodę na rozwój od inspekcji sanitarnych. Koszt inwestycji w wyspę wynosi 30 tys. zł.

Ile wysp aktualnie funkcjonuje pod szyldem Red Hot Chicken?
Obecnie działają dwie wyspy Red Hot Chicken na Śląsku. Wkrótce chcemy otworzyć kolejne placówki. Interesują nas mniejsze centra handlowe w mniejszych i większych miastach.

Jest pan również właścicielem drugiego konceptu z branży gastronomicznej – sieci pizzerii Stopiątka. Jak przebiega rozwój tej sieci?
Obecnie pod szyldem Stopiątki funkcjonuje 22 punktów. Kolejne dwa punkty pojawią się do końca wakacji. Rok chcemy zakończyć z liczbą 30 Stopiątek. Koszt inwestycji w pizzerię wynosi mniej więcej 140 tys. zł. Jesteśmy również w stanie wesprzeć franczyzobiorców w inwestycji w ten koncept. Placówki Stopiątka powstają w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.

Rozmawiała Magdalena Kurda

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €