Lato służy Top Secret

Marki należące do grupy Redan notują wzrosty przychodów. To zasługa nowych otwarć, ale też kolekcji letnich.
Właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash, a także dyskontowego Textilmarketu ma za sobą udane półrocze. Obroty grupy Redan zanotowane w pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku wyniosły 282 mln zł i były o 11 proc. wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Wzrosty Redan zawdzięcza jednak głównie segmentowi dyskontowemu, czyli marce Textilmarket. Od stycznia do czerwca jej przychody w ujęciu rok do roku poprawiły się o 19 proc. i wyniosły 168 mln zł (przy podobnym wzroście powierzchni sprzedaży). Rozwijany w oparciu o franczyzę segment modowy, czyli marki Top Secret, Troll i Drywash, przyniósł Redanowi przychód zaledwie o 1 proc. wyższy niż przed rokiem (114 mln zł). Na dodatek obroty rosły o połowę wolniej, niż powierzchnia sprzedaży. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec czerwca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,3 tys. m2, czyli o 2 proc. więcej niż rok wcześniej.
- Dla sieci dyskontowej TXM textilmarket zarówno czerwiec jak i całe pierwsze półrocze było bardzo udanym okresem pod względem zrealizowanej sprzedaży. Wysokie dodatnie dynamiki obrotów były osiągane w wyniku systematycznego zwiększania powierzchni handlowej, poprzez otwieranie nowych marketów, jak również dzięki utrzymywaniu atrakcyjnej oferty. Z kolei na wzrost obrotów sieci modowej Top Secret wpływ miało z pewnością dobre przyjęcie kolekcji letniej, dopasowanej do oczekiwań klientów. W skali całego półrocza obroty tej części biznesu były na nieznacznie wyższym poziomie niż rok wcześniej – komentuje wyniki Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.
Sztandarowa marka modowa Redanu, Top Secret, skierowana jest do osób, które interesują się modą i chcą ubierać się w zgodzie z obowiązującymi trendami. Koncept rozwija się poprzez rozwija się poprzez sieć sklepów własnych i franczyzowych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Salony powstają w lokalach o powierzchni od 120 do 300 m2 usytuowanych w galeriach i przy głównych ulicach handlowych. Franczyzobiorca zainteresowany otwarciem punktu Top Secret musi liczyć się z inwestycją na poziomie 700 zł na m2. To kwota związana z remontem i aranżacją sklepu. Partnerzy nie ponoszą natomiast kosztów zatowarowania, ponieważ współpraca opiera się na modelu depozytowym (franczyzobiorca zarabia na prowizji od sprzedanych towarów, które do końca pozostają własnością franczyzodawcy).
W Polsce Grupa Kapitałowa Redan zatrudnia dwa tysiące osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 700 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się salony mono i multibrandowe. Redan powstał w 1995 roku, a od 2003 jego akcje są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej