Agenci Natury
Drogerie Natura otworzyły kolejny sklep agencyjny. W systemie partnerskim działa 25 placówek tej sieci.
Nowa drogeria ruszyła 30 lipca w Jarosławiu. Po jej otwarciu cała sieć liczy 278 sklepów. Większość to placówki własne. W systemie agencyjnym działa 25 sklepów, 10 placówek funkcjonuje przy aptekach Dbam o Zdrowie. Obecnie spółka skupia się przede wszystkim na systemie drogerii agencyjnych.
W tej formie współpracy partner inwestuje w lokal – jego adaptację i wyposażenie, wykonane zgodnie z wytycznymi i projektami otrzymanymi od centrali. Nie płaci żadnej opłaty licencyjnej. Zarabia w systemie prowizyjnym, w zależności od wysokości sprzedaży. Towar jest własnością centrali, która dba o jego uzupełnianie.
- Przedsiębiorca pozostaje właścicielem sklepu, zarządza nim oraz pracownikami. Spółka ocenia natomiast potencjał wybranych punktów handlowych, zarządza całym asortymentem kosmetycznym, a także podpowiada jak dobrać produkty, w zależności od lokalizacji – tłumaczy Albert Kot, krajowy menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej i agencyjnej drogerii Natura. - Inwestorzy mogą liczyć na pełne wsparcie przy rozpoczęciu i w trakcie działalności.
Centrala Natury zapewnia też kasy fiskalne i system IT. Partner korzysta ze szkoleń oraz ogólnopolskich akcji marketingowych i promocyjnych. Sklepy otwierane są zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Lokal powinien mieć powierzchnię nie mniejszą niż 100 m2, jednak jest to zawsze ustalane z partnerem i zależy od atrakcyjności lokalizacji. Może się mieścić zarówno w centrum handlowym, jak i przy ruchliwej ulicy.
W drogeriach Natury można kupić kosmetyki znanych polskich i zagranicznych marek, ale też produkty dostępne w sieci na wyłączność, jak m.in. Natura Care, KOBO Professional, My Secret, Sensique, Milly czy Seyo.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

