Więcej klientów McDonald’s w Japonii

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformowała Rzeczpospolita japoński Mcdonald’s Holding Co zanotował w sierpniu wzrost liczby klientów o 9,5 proc., do 121,63 mln osób, dzięki wprowadzonym z początkiem sierpnia obniżkom cen. Na przykład zmniejszeniu uległa cena hamburgera, z 80 do 59 JPY (około 0,5 USD). W efekcie mimo niższych cen sprzedaż wzrosła w ujęciu rok do roku o 0,5 proc., do 39,69 mld JPY. Wprawdzie faktem jest, że w ciągu roku liczba japońskich punktów McDonald’s zwiększyła się o około 200, ale był to pierwszy wzrost przychodów w ujęciu rok do roku od 11 miesięcy.

Japoński Mcdonald’s Holding Co, w połowie będący własnością amerykańskiego koncernu Mcdonald’s Corp posiada 3886 restauracji na terenie Japonii.

Więcej: Rzeczpospolita, 3 września 2002, s.5

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €