Więcej klientów McDonald’s w Japonii
Japoński Mcdonald’s Holding co obniżył ceny i zwiększył liczbę klientów
Jak poinformowała Rzeczpospolita japoński Mcdonald’s Holding Co zanotował w sierpniu wzrost liczby klientów o 9,5 proc., do 121,63 mln osób, dzięki wprowadzonym z początkiem sierpnia obniżkom cen. Na przykład zmniejszeniu uległa cena hamburgera, z 80 do 59 JPY (około 0,5 USD). W efekcie mimo niższych cen sprzedaż wzrosła w ujęciu rok do roku o 0,5 proc., do 39,69 mld JPY. Wprawdzie faktem jest, że w ciągu roku liczba japońskich punktów McDonald’s zwiększyła się o około 200, ale był to pierwszy wzrost przychodów w ujęciu rok do roku od 11 miesięcy.
Japoński Mcdonald’s Holding Co, w połowie będący własnością amerykańskiego koncernu Mcdonald’s Corp posiada 3886 restauracji na terenie Japonii.
Więcej: Rzeczpospolita, 3 września 2002, s.5
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

