Nowa marka hotelowa wchodzi do Polski

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Centrum Koneser powstaje przy ul. Ząbkowskiej w Warszawie, po praskiej stronie Wisły, na terenie Warszawskiej Wytwórni Wódek. Inwestycja obejmuje 100 tys. m2 powierzchni. Znajdą się tu lokale handlowe, biura (w tym Campus Warsaw, centrum wsparcia dla start-upów sygnowane przez Google) oraz mieszkania. W Koneserze powstanie także centrum konferencyjno-eventowe, publiczne place do organizacji wydarzeń społecznych i kulturalnych, a także pierwsze na świecie Muzeum Polskiej Wódki. Jednym z elementów inwestycji będzie też hotel.

Inwestorzy Centrum Praskiego Koneser – Grupa Liebrecht & wooD oraz BBI Development S.A. – podpisali niedawno umowę franczyzową na otwarcie i prowadzenie hotelu marki Moxy, sieci należącej do portfela Marriot International. Moxy jednak różni się od znanej już w Polsce sieci hoteli Marriot. To koncept bardziej ekonomiczny, skierowany głównie do ludzi młodych. Hotel na warszawskiej Pradze zaoferuje 141 pokoi i zajmie prawie 5,5 tys. m2 powierzchni użytkowej, w zrewitalizowanym, pięciokondygnacyjnym budynku dawnej destylarni w Koneserze.
– Marka Moxy należy do Marriot International, lidera wśród operatorów hotelowych na świecie, co jest gwarancją najwyższej jakości oferowanych usług. Została zaprojektowana z myślą o młodych – także młodych duchem – ludziach, osobach kreatywnych i niezależnych. Dlatego Moxy idealnie wpisuje się w perspektywę Centrum Praskiego Koneser, gdyż taka jest też nasza grupa odbiorców – mówi Mariusz Kozłowski, prezes zarządu Liebrecht & wooD w Polsce. Hotele Moxy są adresowane do osób, które lubią spędzać czas razem, w przestrzeniach wspólnych. Taka jest też filozofia Konesera. Charakter hotelu Moxy świetnie także wpisuje się w ducha innowacyjności i przedsiębiorczości Campus Warsaw, prowadzonego przez firmę Google w Koneserze. Ponadto doskonała komunikacja publiczna, zarówno z centrum miasta, jak i portami lotniczymi na Okęciu i w Modlinie sprawi, że Moxy Warsaw Praga w Koneserze stanie się atrakcyjnym miejscem dla gości z kraju i zagranicy.

Franczyzobiorca nie chce zdradzać, ile będzie kosztować inwestycja. Całe centrum, wraz z hotelem, ma zostać oddane do użytku pod koniec przyszłego roku.

Sieć Moxy zadebiutowała na rynku w 2014 roku, na razie działa na świecie pięć takich hoteli (do 2018 roku ma być ich 18). Grupa Liebrecht & wooD kupiła licencję tylko na jeden obiekt. Wiadomo jednak, że w Polsce powstaną kolejne hotele tej marki. Jeszcze w 2015 roku franczyzę Moxy kupił Chopin Airport Development, z zamiarem budowy hotelu przy lotnisku w Pyrzowicach. Inwestycja się jednak opóźnia, obecnie otwarcie zapowiadane jest na 2019 rok.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €