Stokrotki w wersji mini

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Należąca do grupy Emperia Stokrotka rzuci rękawicę Żabce i innym operatorom sieci convenience. Nowy format sklepowy, w którym klienci będą mogli zrobić szybkie, wygodne zakupy, pojawi się na rynku w trzecim kwartale 2016 roku. Zarząd spółki nie podał jej nazwy, wiadomo natomiast, że będzie to zupełnie nowy szyld – Stokrotka pozostanie zarezerwowana dla supermarketów i marketów. Według zapowiedzi, ma to być koncept zupełnie odbiegający od tych, które oferują konkurenci.

Stokrotka ma za sobą udane półrocze. Od stycznia do lipca 2016 roku przychody spółki wzrosły o blisko jedną czwartą i sięgnęły niemal 1,2 mld zł. Co ważne, udało się osiągnąć wysokie wzrosty obrotów w sklepach porównywalnych (czyli bez uwzględnienia nowych otwarć). Wyniosły one w pierwszym i drugim kwartale odpowiednio 8,5 proc. i 6,6 proc. W pierwszym półroczu sieć powiększyła się o 28 placówek detalicznych, w tym: 9 supermarketów, 14 marketów i 5 sklepów franczyzowych. Na koniec pierwszego półrocza sieć liczyła już 348 sklepów.
- Segment detaliczny Grupy Emperia rozwija się bardzo dobrze i jest organizacyjnie przygotowany do dalszego intensywnego wzrostu. Jesteśmy przekonani, że pomimo trudnego otoczenia rynkowego i silnej konkurencji cenowej, handel detaliczny jest w dalszym ciągu branżą o dużym potencjale -– mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding, który nie wyklucza również przejęć konkurencyjnych spółek, a także pozyskania inwestora.

Spółka Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje supermarkety i markety zlokalizowane na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 do 1000 m2 powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych, w tym artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol oraz produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa. Dopełnieniem oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy sieci, a także produkty należące do marki własnej. W 2013 roku firma uruchomiła własną sieć logistyczną z centrum dystrybucji w Teresinie koło Warszawy.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €