Kosmetyki naturalnie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma The Rose powstała w 2014 roku. W tej chwili prowadzi dwa sklepy własne, w Świdnicy i we Wrocławiu. Można w nich kupić kosmetyki do pielęgnacji.
– W ofercie mamy zarówno kosmetyki produkowane przemysłowo, jak i wyroby ekologiczne, robione na zmówienie, wykorzystujące rośliny z upraw organicznych – mówi Joanna Lipińska-Kaźmierska, odpowiedzialna z rozbudowę sieci franczyzowej The Rose. – Jedną z marek, obecną w naszych sklepach jest BIO-G, jedna z trzech firm na świecie, produkująca kosmetyki organiczne, zawierające jony srebra. Jesteśmy też w trakcie przygotowań do produkcji kosmetyków pod naszą własną marką.

The Rose chce otwierać placówki ze swoim szyldem w miastach liczących od 60 tys. mieszkańców. Mogą to być zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe w galeriach. W przypadku sklepów potrzebny jest lokal albo w galerii handlowej, albo w centrum miasta, z salą sprzedażową wielkości 18-30m2. Koszt mebli, jakie trzeba do niego wstawić mieści się w granicach 7-12 tys. zł. Za pierwsze zatowarowanie trzeba zapłacić od 29 do 38 tys. zł. Inwestycja w wyspę handlowa wiąże się z mniejszymi nakładami. Koszt samego stoiska to 10-13 tys. zł (wielkość to około 8 m2). Pierwsze zatowarowanie kosztuje 10-15 tys. zł.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi symboliczną złotówkę. Miesięcznie na fundusz marketingowy trzeba wpłacać po 120 zł netto.
– Oferujemy wsparcie przez cały okres trwania umowy od momentu wyboru lokalu. Zapewniamy projekt aranżacji lokalu, trzydniowe darmowe szkolenia pracowników i właścicieli, stroje firmowe, wsparcie marketingowe – wylicza Joanna Lipińska-Kaźmierska. – Zapewniamy też wyłączność terytorialną. W mieście do 100 tys. mieszkańców będzie tylko jeden nasz punkt, natomiast w większych miastach tak będziemy lokować sklepy, by wzajemnie ze sobą nie konkurowały.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €